chcę sobie fundnąć taki fryz

21. Data: 2013-07-18 22:00:16

Temat: Re: chcę sobie fundnąć taki fryz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 21:56:23 +0200, Aicha napisał(a):

> "... krawaty wiążę, usuwam ciąże"...

Mam bardzo duże zdolności manualne - a długie strzyżenie męża wynika ze
staranności 333-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

22. Data: 2013-07-18 22:02:05

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 22:00, Ikselka pisze:

> Mam bardzo duże zdolności manualne - a długie strzyżenie męża wynika ze
> staranności 333-)

i alfagji i omegji we krfi ;>

--
http://tnij.org/xbiy

23. Data: 2013-07-18 22:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:02:05 +0200, Izunia napisał(a):

> i alfagji i omegji we krfi ;>

Po prostu rzeźba.

24. Data: 2013-07-19 07:35:09

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 21:56, Aicha pisze:

> "... krawaty wiążę, usuwam ciąże"...

Po prostu szok, że po całym dniu spinki chce Ci się pier*olnąć tylko
takie coś.

25. Data: 2013-07-19 10:54:54

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 20:03:17 +0200, Izunia napisał(a):

> http://tinypic.com/view.php?pic=2ladk6t&s=5
> co myślicie panie ? :-P

Fajna, 'żywa' fryzurka :)
Ale ta, którą masz obecnie (jeśli zdjęcia aktualne)- jeszcze fajniejsza :)

M.

26. Data: 2013-07-19 11:02:06

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 10:54, Fragile pisze:

> Fajna, 'żywa' fryzurka :)
> Ale ta, którą masz obecnie (jeśli zdjęcia aktualne)- jeszcze fajniejsza :)

sześć fradżi :-*
kolor się nie zmieni, ale pasma bym trochę
poskubała :)

--
http://tnij.org/xbiy

27. Data: 2013-07-19 11:10:00

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:02:06 +0200, Izunia napisał(a):

> sześć fradżi :-*
> kolor się nie zmieni, ale pasma bym trochę
> poskubała :)

Może wyjść całkiem fajnie :)

M.

28. Data: 2013-07-19 13:52:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 07:35, Lebowski pisze:

> Po prostu szok, że po całym dniu spinki chce Ci się pier*olnąć tylko
> takie coś.

Już? Dowartościowałeś się?

29. Data: 2013-07-19 14:20:22

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 13:52, Aicha pisze:

> Już? Dowartościowałeś się?

Że niby w związku z Tobą?
Czyżbyś miała jakąś wątpliwość?

BTW nie twierdzę, że powinnaś zaraz jak ta pipa Chiron lizać d*pe
wszystkim trolom, ale jak już się odzywasz w tym idiotowie, to chyba coś
do czegoś zobowiązuje, prawda?

30. Data: 2013-07-19 20:02:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 14:20, Lebowski pisze:

> [...]
>
> BTW nie twierdzę, że powinnaś zaraz jak ta pipa Chiron lizać d*pe
> wszystkim trolom, ale jak już się odzywasz w tym idiotowie, to chyba coś

Nie jestem tu z kompulsji, tylko dla rozrywki - przez jakiś tydzień
tylko. Więc będę sobie czasem pieprzyć trzy po trzy, czy Ci się to
podoba czy nie.

Kołobrzeg w sierpniu?
mam teorie że każdy ma dar
Trzecia noga?
Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie