mam teorie że każdy ma dar

1. Data: 2013-07-17 17:12:02

Temat: mam teorie że każdy ma dar
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nie każdy dziurę przez którą może
on sie wydostać
http://www.youtube.com/watch?v=HZLldDtZYt8

fenomenalnie!

2. Data: 2013-07-17 17:20:00

Temat: Re: mam teorie że każdy ma dar
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:12:02 +0200, Izunia napisał(a):

> ale nie każdy dziurę przez którą może
> on sie wydostać
> http://www.youtube.com/watch?v=HZLldDtZYt8
>
> fenomenalnie!

Super! Po prostu mi się słabo zrobiło, bo baaaardzo nie lubię kiedy nie
mogę ufać temu, co widzę :-)))
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-17 17:24:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 17:12, Izunia pisze:
> ale nie każdy dziurę przez którą może
> on sie wydostać
> http://www.youtube.com/watch?v=HZLldDtZYt8
>
> fenomenalnie!

To klon ludzki pewnie. Albo inszy android. ;)

Ewa

4. Data: 2013-07-17 17:30:01

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 17:24, FEniks pisze:

> To klon ludzki pewnie. Albo inszy android. ;)

azjatycka uroda jest w moim mózgu
bezwzględnie wykluczona, ale ten azjata
jest _u r o c z y :-P_

5. Data: 2013-07-17 18:43:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 17:30:01 +0200, Izunia napisał(a):

> azjatycka uroda jest w moim mózgu
> bezwzględnie wykluczona,

Rasistka! Antyazjatka!
W moim żydowska.

> ale ten azjata
> jest _u r o c z y :-P_

Iiitam, na wymioty mię się zbiera. Taki nie człek, ni robot ;-P

6. Data: 2013-07-17 19:07:48

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 18:43, Ikselka pisze:

> Rasistka! Antyazjatka!
> W moim żydowska.

no wiesz... uroda mnie ta nie exajtuje
moj pan za to lubi popaczeć na takie skosnookie i ciechie

> Iiitam, na wymioty mię się zbiera. Taki nie człek, ni robot ;-P
mnie to nie dziwi starsza pani jesteś
dla ciebie to czerwona jarzębina ;)

7. Data: 2013-07-17 19:27:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jul 2013 19:07:48 +0200, Izunia napisał(a):

> mnie to nie dziwi starsza pani jesteś
> dla ciebie to czerwona jarzębina ;)

Mięśniowcy na mnie NIGDY nie działali - niezależnie od WIEKU (mojego) :->

8. Data: 2013-07-17 22:28:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-17 17:12, obywatel Izunia uprzejmie donosi:

Dobry jest.

9. Data: 2013-07-18 08:11:17

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 22:28, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-17 17:12, obywatel Izunia uprzejmie donosi:

> Dobry jest.

ofkoz że ofkoz

10. Data: 2013-07-18 08:37:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> ale nie każdy dziurę przez którą może
> on sie wydostać
> http://www.youtube.com/watch?v=HZLldDtZYt8
>
> fenomenalnie!

Talent tak, ale tu jest duzo pracy. Naprawde duzo.

Trzecia noga?
Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują