chce sprobowac....

11. Data: 2003-03-04 12:56:04

Temat: Re: chce sprobowac....
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz po obiedzie. Zjadłam makaron gotowany 5 minut (Malma, pszenica duru-
jak wyczytałam poniżej)
z duszonymi pomidorami+czosnek+ziola.
Najcudowniejsze spagetti, tyle, ze bez sera i mięska.
Jesli to ma tak dalej wyglądać, to już jestem uzależniona od MM! :))
A jaka najedzona!
Śle całuski- Gisia

12. Data: 2003-03-04 13:10:47

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze taka uwaga techniczna (Misiczka sie nie odzywa, wiec ja wyreczam
;))
> Odpowiadaj pod postem, tnij cytaty.
>
> Pozdr
> Kafka
>
> Dzieki! Będę pamiętała! :)
Ale jeszcze poprzedni liścik napisany u góry :) (własnie dlatego, że nie
wiedziałam)
Pozdrawiam- Gisia

13. Data: 2003-03-04 13:14:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale jest to nadal dieta niskoglikemiczna? prawda?

Tak,jest to dieta niskoglikemiczna,ale bardziej zblizona do Atkinsa niz do
MM.
> ja od dawna podejzewam ze DO i MM sa szczegolnymi przypadkami tego samego
> zjawiska.
Oczywiscie,chodzi o to,zeby nie pobudzac trzustki do wyrzutow insuliny,bo to
ona odpowiada za odkladanie tluszczu,tylko roznia sie w procentowym udziale
poszczegolnych skladnikow...na DO przewaza Tluszcz.Zas MM oparta jest na IG
produktow.

Byc moze,gdy ustapia u mnie dolegliwosci zupelnie,powoli wprowadze troszke
blonnika...Pozdrawiam Hafsa

14. Data: 2003-03-04 19:15:19

Temat: Re: chce sprobowac....- kolacja
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ja sie przypadkiem za bardzo nie objadam? cos mi sie tego wszystkiego
> wydaje baaaaaaaardzo duzo i to mnie nieco przeraza....

Kochani!
Na kolecje kroi sie (dosłownie :) sałatka z pekińskiej, pomidory, jajka na
twardo, żółty ser, ogórki kiszone i czosnek.... +oliwa, woda, sól, piepsz...
mam nadzieje, ze w dalszym ciągu ok?
Taka dobra sałatka.... :)
Pozdrawiam wszystkich- Gisia

15. Data: 2003-03-04 19:32:37

Temat: Odp: chce sprobowac....
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam to o czym piszecie i tryb odżywiania Musty i Sevy wydaje mi się
niezdrowy. Bo człowiek jedząc 2 posiłki dziennie zjada więcej za każdym
razem niż ten który zjada ich kilka. Jedząc 2 ale za to bardzo duże posiłki
niepotrzebnie rozciąga się żołądek. Z tego co wiem to niektórzy mają
problemy z otyłością właśnie przez zbyt duży żołądek. Ale może się mylę. Ja
staram się jeść 4 średnio obfite posiłki, w sumie w granicach 1500- 1900
kcal

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.

16. Data: 2003-03-05 08:28:49

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytałam to o czym piszecie i tryb odżywiania Musty i Sevy wydaje mi
się
> niezdrowy.

oj, jest nie zdrowy...
dlatego zaczałem sie odchudzac.

zeby byl zdrowy powinienem czasami sie troche poruszac teraz to zadko kiedy
przejde piechata 200m, troche mniej sie stresowac w pracy itp.

musta

17. Data: 2003-03-05 15:42:01

Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za jogurt Danona, lubie owocowe jogurty i caly czas szukam jogurtu
Monti. A moze bierzesz jogurt naturalny, 0% i sama dodajesz brzoskwinie?
Ja kupuje jogurty Jogobell light, ale nie wiem czy sa ok, maja 1% tluszczu
(nie lacze ich z weglowodanami, np. musli) i nie zawieraja cukru, a jedynie
slodzik, maja tez w skladzie fruktoze. Jem takie 2 jogurty w porze obiadu i
do tego np. jablko lub pomarancze. Nie wiem czy to jest ok?
Kasia

Feta
MM Fasola z serem???
MM postep
[MM] O FAQ, ale generalnie o IG
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca