Re: chemitrails

1. Data: 2016-02-26 17:04:48

Temat: Re: chemitrails
Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2/26/2016 9:07 AM, Chiron wrote:
> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> Co wy na to?
> Chiron

no link jak link. zaczyna sie od http:// poprawnie.
link dlugi. robi wrazenie.
prowadzi do strony, ktora jest autoryterm wiedzy o swiecie. wszysktko do
tej pory ok.
o cos jeszcze chcesz zapytac? rozmowe zagaic? podzielic sie wlasna
opinia? nie krepuj sie, jesli taka posiadasz. jesli nie, link wystarczy.
<rs>

2. Data: 2016-02-26 17:53:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-26 17:04, obywatel rs uprzejmie donosi:
> [...]
> o cos jeszcze chcesz zapytac? rozmowe zagaic? podzielic sie wlasna
> opinia? nie krepuj sie, jesli taka posiadasz. jesli nie, link wystarczy.

Fakt.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

3. Data: 2016-02-26 19:22:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rs
> [...]

o cos jeszcze chcesz zapytac? rozmowe zagaic? podzielic sie wlasna
opinia? nie krepuj sie, jesli taka posiadasz. jesli nie, link wystarczy.

Co tu wyjaśniać, świat rozwija się do przodu w szybkim tempie, tak więc wsie zabite
dechami i beton religijny zamknięty na wszelkie poznanie, coraz większe lęki będzie
przeżywał, bo coraz bardziej dla takich świat będzie niezrozumiały, aż zaczną napadać
na latarnie na przejściu dla pieszych, bo ich czerwonym światłem prowokowały,
śmietniki atakować bo tam przejście do piekła, dlatego smrodem zajeźdza itd. Już masz
niedorozwojów co ich ceny napadają symbolami szatana. Nawet psychiatryk nie pomoże
tylko zsyłka w dzikie odstępy jungli afrykańskiej, aby ich lęki przed cywilizacją nie
atakowały.

4. Data: 2016-02-26 20:44:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
> o cos jeszcze chcesz zapytac? rozmowe zagaic? podzielic sie wlasna opinia?
> nie krepuj sie, jesli taka posiadasz. jesli nie, link wystarczy. <rs>

Tam, gdzie możesz coś konkretnego dopowiedzieć- to Cię nie ma. Konkretnie-
Czy znasz tę wypowiedź Holdrena? Jeśli tak- to jakie to wywarło odzewy w
USA? Czy rząd się wypowiadał?

--

Chiron

5. Data: 2016-02-26 21:32:03

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o cos jeszcze chcesz zapytac? rozmowe zagaic? podzielic sie wlasna opinia?
> nie krepuj sie, jesli taka posiadasz. jesli nie, link wystarczy. <rs>

To póki co- na drugą nogę- też ciekawie- a nawet ciekawiej

https://prawdaxlxpl.wordpress.com/2014/06/06/morgelo
nowa-bron-masowej-zaglady-wyjasnienie/

--

Chiron

6. Data: 2016-02-26 22:17:56

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2/26/2016 2:44 PM, Chiron wrote:

> [...]
1.html?utm_source=Interakcja

> Tam, gdzie możesz coś konkretnego dopowiedzieć- to Cię nie ma.
> Konkretnie- Czy znasz tę wypowiedź Holdrena?

jaka wypowiedz? bo ja znam jego wypowiedz o geo engeneeringu, a
konkretnie o rospylaniu odbijajacych swiatlo czasteczek, ktore mialy by
walczyc z globalnym ociepleniem. mowilo sie o tym i mowi od lat 90tych.
z tego co wiem, to w swoich wypowiedziac nawet nie uzyl slowa chemtrail,
a zagrozenie jakie widzial w tym rozwiazaniu, to skutki uboczne, jak nie
do konca przewidziana wymiana energii, opad tych czasteczek do wody i
spozycie przez ryby, potem do obiegu zywnosciowego dla ludzi itp, ale
nie pierdoly, ktore mu przypisuje fakt, ktory jest znany z robienia
ludziom szamba z mozgow.
co warto podkreslic, co tobie sie nie spodoba, to fakt, ze on mowil o
proponowanych dzialaniach i metodach, a nie juz istniejacych
procedurach. o tym sie mowi w prasie popularnej od wielu lat. nic
nowego. oczywiscie dla ciebie i kolesi z faktu, nie ma zadnej roznicy.
chemtraile truja. to kontrola populacji. powoduja zarost wagin u bialych
kobiet, dlatego szybko islam podbija swiat, bo tam kobity przeciez w
burkach ubrane od czubka, do czubka, wiec na nie nic nie spadnie. o! mi
sie ta teoria spiskowa podoba. moze powiniemem ja opatentowac, albo
chociaz jakis copyright zrobic.

> Jeśli tak- to jakie to
> wywarło odzewy w USA? Czy rząd się wypowiadał?
>
> --
>
> Chiron

nie mam zwyczaju rozmawiac z linkami. <rs>

7. Data: 2016-02-27 22:22:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...

> [...]
> moze powiniemem ja opatentowac, albo chociaz jakis copyright zrobic.

> nie mam zwyczaju rozmawiac z linkami. <rs>

Nie chodzi o rozmowę z linkami- ale tyle razy już Ci to mówiono, że nie mam
zamiaru się powtarzać.

Jednak- poszukałem trochę o tym człowieku.
http://www.monitor-polski.pl/john-holdren-zbrodniarz
-w-garniturze-doradcy-obamy/

takie jego charakterystyki- czyli całkiem inne od zapodanej przez Ciebie- są
wspólne dla wszystkiego, co znalazłem. Czy rzeczywiście to marionetka w
łapach globalistów, która chce nas przetrzebić- czy może ktos się na niego
uwziął, bo go nie lubi?

--

Chiron

8. Data: 2016-02-27 23:10:37

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2/27/2016 4:22 PM, Chiron wrote:

> [...]
1.html?utm_source=Interakcja

> Nie chodzi o rozmowę z linkami- ale tyle razy już Ci to mówiono, że nie

mnie tez nie chodzi, wiec nie wiem co tu ciagniesz.
napisalem wyzej swoja opinie w sprawie chemtraili, bo sie domagales. i
co? zero komentarza w sprawie tego tematu. ot cala rozmowa z Chironem.

> [...]
> marionetka w łapach globalistów, która chce nas przetrzebić- czy może
> ktos się na niego uwziął, bo go nie lubi?

brawo Chiron. potwierdzasz jedynie to co juz wiem. to jest wlasnie twoja
logika prowadzenia dyskusji. najpierw szafujesz tutaj holdrenem, ze jako
doradca w bialym domu wypowiada sie, ze usa truje chemtrailami. teraz
jak ci powiedzialem, ze koles wcale tak nie mowil, to nagle holdren jest
globalistyczna marionetka niewarta uwagi. i takie rozmywanie dyskusji,
czyli jak fakty nie pasuja, to jebac fakty. Reagan to samo mowil w
latach 80tych, wiec nie jestes jedyny.

jak nie wiesz kto sie uwzial, to sprawdz kto placi za dane teksty, kto
je zamawia, kto zarabia, albo czerpie inne korzysci na ich publikacji i
bedziesz wiedzial, tym bardziej jesli chodzi o politykow. na nich w
siecie mozna zlalezc wszystko. kwestia jest inteligentne odcianie gowna
od rzeczowej informacji. to nie jest proste i ta sztuka juz zanika, bo
lepiej sie onanizowac kontorweryjnymi textami, niz przyjac nudne
rzeczowe doniesienia ze sprawdzonych zrodel. to jest esencja ktytycznego
myslenia, co zapewne ciebie jako czytacza faktu.

ale czego szczerze ci musze pogratulowac, to doboru rzetelnej prasy z
ktorej czerpiesz informacje. po raz kolejny. szacun facet.
a no to moze jeszcze niech sie NWO swiety, swieci. tak? <rs>

9. Data: 2016-02-28 11:33:52

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
> napisalem wyzej swoja opinie w sprawie chemtraili, bo sie domagales. i co?
> zero komentarza w sprawie tego tematu. ot cala rozmowa z Chironem.
Nie miałem Cię zamiaru urazić. Po prostu- w tej kwestii- zwyczajnie nie mam
zdania. Szukam, zbieram opinie, obserwuję. W sprawach, w których mam swój
pogląd- i to jakoś ugruntowany- piszę o tym otwarcie.

> [...]
> zamawia, kto zarabia, albo czerpie inne korzysci na ich publikacji i
> bedziesz wiedzial, tym bardziej jesli chodzi o politykow. na nich w siecie
Zgoda. Tu metodyka wydaje się bez zarzutu. W skrócie: "idź za pieniądzem".
Tyle, że często trudno stwierdzić, KTO konkretnie za to płaci.

> [...]
> kontorweryjnymi textami, niz przyjac nudne rzeczowe doniesienia ze
> sprawdzonych zrodel. to jest esencja ktytycznego myslenia, co zapewne
Nie jestem czytaczem "Faktu"- co Tobie zapewne nie przeszkadza w
zakwalifikowaniu mnie gdzieś. Jednak oni czasem też coś opublikują
prawdziwego. Dziś wielu trzeźwych komentatorów naszej rzeczywistości boi się
niejako z automatu nadawanej etykietki oszołoma czy wyznawcy spiskowej
teorii dziejów. Choćby tylko z tego powodu zawzięcie milczą. Czasem któryś
się wyrwie, zaczyna mówić prawdę. No ale co z tego? Ma opinię idioty- kto mu
uwierzy?

> ale czego szczerze ci musze pogratulowac, to doboru rzetelnej prasy z
> ktorej czerpiesz informacje. po raz kolejny. szacun facet.
> a no to moze jeszcze niech sie NWO swiety, swieci. tak? <rs>

Pogratulować Tobie manipulacji. Nie jesteś wszechwiedzą- ani ja nie jestem.
Widzę co się dzieje, staram się (z tego wierzchołka góry lodowej) wyciągać
wnioski- podobnie, jak Ty czy wielu innych. Ja swoich wniosków nie uważam za
jedynie słuszne- Ty chyba tak.
Jeśli facet doradza prezydentowi USA, i to, co piszą o nim wszędzie chyba-
to np stręczenie budowy pojemników na CO2 (USA tylko wymusza budowę takich w
innych państwach- sami się z tego śmieją!!!)- niszczące słabsze gospodarczo
państwa- to trudno mi go uznać (a poza tym- niegrzecznie)- za idiotę. Kim
więc jest- i jakie są prawdziwe jego cele? Te deklarowane znamy- walka z
globalnym ociepleniem. Ponieważ cel ten jest...dęty- (globalne ocieplenie-
jeśli istnieje- w ułamkowym stopniu zależy od ludzi)- to jaki jest PRAWDZIWY
cel?

--

Chiron

10. Data: 2016-02-28 14:59:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt.

Zupełnie się nie zgadzam.
Strona tak, jak i inne jest napisana do dupy i
zużywa zasoby komputera, ściaga się latami.
Wolała bym sam tekst, tylko potwierdzony linkiem.
Ściąga się dużo szybciej , bo pszez outlooka
no i bezpieczeństwo o niebo lepsze.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Sens życia
Re: chemitrails
francuscy akademicy wystosowali do polskiego prezydenta
Spisek psychiatrów
Dlaczego nagle kochamy Putina?