china

1. Data: 2002-02-23 17:42:23

Temat: china
Od: Gosiak <g...@s...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Do tej pory tylko biernie czytalam grupe natomiast teraz chcialabym cos
od siebie dorzucic.

Salatka indyjska:
2 puszki kukurydzy
1 puszka groszku zielonego
1 papryka czerwona /surowa/
2 piersi z kurczaka
1 puszka ananasa
1 mala paczka rodzynek
majonez
curry, sol, pieprz
mozna dodac ser zolty pokrojony w kostke /zdecydowanie jest wtedy
lepsza/
mozna dodac ryz
SMACZNEGO :-)))

I mam teraz pytanko: czy ktos zna sposob na przyrzadzanie warzyw
smazonych na slodko? Probowalam takich smakolykow w restauracji A Dong,
i chcialabym cos takiego przyrzadzic w chacie :-)
Gosiak

1. Data: 2002-02-23 18:00:50

Temat: Re: china
Od: "maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupuję mrożoną mieszankę chińską,wrzucam na patelnię z rozgrzanym olejem
i duszę pod przykryciem 15min pod koniec smażenia dodaję trochę cukru i sos
sojowy do smaku.Najlepsze podane z makaronem sojowym.

1. Data: 2002-02-23 18:05:43

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Salatka indyjska:
> 2 puszki kukurydzy
> 1 puszka groszku zielonego
> 1 papryka czerwona /surowa/
> 2 piersi z kurczaka
> 1 puszka ananasa
> 1 mala paczka rodzynek
> majonez
> curry, sol, pieprz
> mozna dodac ser zolty pokrojony w kostke /zdecydowanie jest
wtedy
> lepsza/
> mozna dodac ryz
> SMACZNEGO :-)))

Faktycznie, od orientalnych nazw i przypraw aż w głowie huczy ;-))
szczególnie ten żółty ser i majonez
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-23 22:07:21

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Gosiak" <g...@s...poczta.fm> wrote in message
> [...]
> smazonych na slodko? Probowalam takich smakolykow w restauracji A Dong,
> i chcialabym cos takiego przyrzadzic w chacie :-)

marchewka np w talarki pokrojona,wiork kokosowe ,wok albo patelnia,olej.
rozgrzac olej marchewke wrzucic potem wiorki i zjadac ;)
a jakie masz składniki ?
arielka

1. Data: 2002-02-24 19:49:54

Od: "Joe" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A znacie to uczucie, kiedy calkiem pozno wieczorkiem, kiedy sie juz zezarlo
wszystkie przepisowe posilki dalej sie chce jesc? Ja wtedy robie sobie
"bezkarna kolacje ekstra".
Na tarce z grubymi oczami scieram marchewy, pietruche, selera, tne swieza
kapuche, pora albo cebule, wale na patelnie z sosem sojowym, olejem
sezamowym i paroma lychami sosu miodowo-czosnkowego. Oby tylko na oliwie! I
na pol-twardo. Calosc (przy uzyciu robota) w 10-15 minut.
Jak juz wepchne sama cala patelnie, to sobie mowie, ze kalorii w tym nie
bylo a tylko same witaminy!

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2002-02-24 20:37:05

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Joe" <j...@n...pl>

> [...]
> na pol-twardo. Calosc (przy uzyciu robota) w 10-15 minut.
> Jak juz wepchne sama cala patelnie, to sobie mowie, ze kalorii w tym nie

To ja mam inne triki. Takie warzywka jak mowisz, to by mnie tylko
rozochocily ;-))

Jak jestem glodna, ale tak tylko w glowie, to musze zjesc konkret. Malo, ale
konkretnie. Na przyklad: pol kromki chleba z smierdzacym starymi skarpetami
serem; kawalek suchej kielbasy z musztarda; kawalek bulki z supertlustym
pasztetem; pare kraszonych skwarkami kartofelkow alibo katrofle pod
beszamelem; ewentualnie pol literka koziego mleka (krowie mnie wzdyma ;-)).
Pare kalorii w tym jest, ale przynajmniej mam spokoj na pare godzin ;-))

Macabra

1. Data: 2002-02-26 08:52:43

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smazonych na slodko? Probowalam takich smakolykow w restauracji A Dong,
> i chcialabym cos takiego przyrzadzic w chacie :-)

Bierzesz warzywka jakie lubisz (np. brokuly+marchewka w plasterkach), kroisz
ladnie, podsmazasz lekko (kilka minutek) na oliwie, dosypujesz troche ziaren
sezamu (podprozonych wczesniej na zloto), mieszasz z sosem i podajesz. Sos
sklada sie z wymieszanych: lyzki sosu sojowego, lyzki miodu i lyzki
slodkiego sosu chili.

Jader

1. Data: 2002-02-27 17:52:58

Od: Gosiak <g...@s...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

maciek napisał(a):

> Ja kupuję mrożoną mieszankę chińską,wrzucam na patelnię z
> rozgrzanym olejem i duszę pod przykryciem 15min pod koniec
> smażenia dodaję trochę cukru i sos sojowy do smaku.Najlepsze
> podane z makaronem sojowym.

Dzieki za przepisy na pewno sprobuje napisze Ci czy smakowalo :-))
Gosiak

A ja się pochwalę..
Buleczki Pagnottini
Zielona fasolka