chinskie budki

1. Data: 2001-11-13 09:43:20

Temat: chinskie budki
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
czy ktos wie jak można zrobic taki czerwony sos co to w chinskich budkach podaj
do sajgonek.
Bede bardzo wdzieczny za przepis.
Ewentualnei poproszę o namiar jakiegos serwisu kulinarnego gdzie mozna znalezc
takie przepisy

Pozdrawiam,
Jeruba1

1. Data: 2001-11-13 09:55:02

Temat: Re: chinskie budki
Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:)
> czy ktos wie jak można zrobic taki czerwony sos co to w chinskich budkach
> podaj
> do sajgonek.

O ile sie nie myle jest to kupny gotowiec. Mozna go kupic w Warszawie na
Poznanskiej i w chinskiej uliczce na stadionie X-lecia
Czarek

1. Data: 2001-11-13 10:31:17

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Bede bardzo wdzieczny za przepis.
>Ewentualnei poproszę o namiar jakiegos serwisu kulinarnego gdzie mozna znalezc

Z naszej grupy...

"Chinskie sosy sa zageszczane maka ryzowa. Moze tez od biedy
byc kartoflana lub kukurydziana. Prosty sos slodko-kwasny 1/2
szklanki soku ananasowego 2 lyzki cukru 2 lyzki octu 2 lyzki maki
ryzowej 1/2 lyzeczki oleju sezamowego, najlepiej ostrego
Dokladnie wymieszac zimne skladniki, i ciagle mieszajac doprowadzic
do wrzenia, az sos z matowego zrobi sie przezroczysty. Zalac
usmazone mieso, podac. Lub zalac podsmazone mieso i piec pol
godziny. Podac z ryzem." Magdalena Bassett

"Dzisiaj widzialam w tv, jak pan kucharz zrobil taki sosik
bardzo szybko i prosto. Wzial: miod ( to na slodko ), "zredukowany"
( nie wiem jak to powiedziec dobrze po polsku, sorki ) ocet
balsamiczny i swieze, posiekane papryczki chilli. Wszystko razem
wymieszal i bylo slodko-ostro-pikantne. "Danka

"oto chiński sos słodko-kwaśny łyżka mączki ziemn, łyżka sosu
sojowego, 3 łyżki octu, 4 łyżki cukru, 3 łyżki konc.
pomidorowego, 50ml wody. Zmieszać składniki oprócz mączki i zagotować,
dodać rozwodnioną mączkę i gotować ok.5 min.(aż będzie szklisty).
Jak dodasz chilli lub tabasco, będzie dodatkowo pikantny." .Alex

"A dyć do soku z ananasa cukru i tak dodają... "Antek G.

Primerby dla CzS
knedle
zupa ogórkowa...
Pierogi wybuchające w mikrofalówce...