chodzi za mną pizza...

1. Data: 2003-08-28 16:51:03

Temat: chodzi za mną pizza...
Od: "news.tpi.pl" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
Od jakiegoś czasu chodzi za mna ..pizza :-))))
ale niestety brak mi przepisu na dobre ciasto...
Może ktos pomoże ..

1. Data: 2003-08-28 16:58:21

Temat: Re: chodzi za mną pizza...
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-28 18:51:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *news.tpi.pl* skreślił te oto słowa:

Google z tego tygodnia na pewno.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-28 17:03:27

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Aug 2003 18:51:03 +0200, Waćpanna lub Waćpan news.tpi.pl, w
wiadomości <bilc4h$90c$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Witam grupowiczów
> Od jakiegoś czasu chodzi za mna ..pizza :-))))
> ale niestety brak mi przepisu na dobre ciasto...
> Może ktos pomoże ..
> Pozdrawiam

jasssne :>
najlepsze na świecie ciasto Joli L-L + wskazówki cherokee ;>
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
F-8&selm=pjqfnedilrh2.dl
g%40czarodziejka.net
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-28 17:20:17

Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> dnia 28 sie 2003 napisal/a kilka
slow w news:10sfie3opekdb.dlg@czarodziejka.net:

[...]
lol Ti nie wiedzialam, ze sie tu tak udzielasz :P

Pozdrowionka
VIPunia

--
Iwona Jankowska - VIPka - Vigorous Independent Person'ka
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2003-08-28 17:24:07

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Aug 2003 17:20:17 +0000 (UTC), Waćpanna lub Waćpan VIPunia -
Iwona Jankowska, w wiadomości <X...@1...110.122.80>
zawarł, co następuje:

> [...]
> lol Ti nie wiedzialam, ze sie tu tak udzielasz :P

nie aż tak, ale po prostu uwielbiam gotować ;>

1. Data: 2003-08-28 17:39:29

Temat: Odp: chodzi za mną pizza...
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A za mna chodzi szczotka do zamiatania.
Stad wniosek, ze masz lepiej:))

1. Data: 2003-08-28 17:52:48

Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> dnia 28 sie 2003 napisal/a kilka slow
w news:kg5evobvq4kk$.dlg@czarodziejka.net:

> Dnia Thu, 28 Aug 2003 17:20:17 +0000 (UTC), Waćpanna lub Waćpan VIPunia -
> Iwona Jankowska, w wiadomości <X...@1...110.122.80>
> zawarł, co następuje:

> nie aż tak, ale po prostu uwielbiam gotować ;>

ooo to jestes dobrym kandydatem na meza! :))
tfu.. zone :)

Pozdrowionka
VIPunia

1. Data: 2003-08-28 17:57:52

Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> dnia 28 sie 2003 napisal/a kilka
slow w news:10sfie3opekdb.dlg@czarodziejka.net:

[...]

> najlepsze na świecie ciasto Joli L-L + wskazówki cherokee ;>

zgadzam sie ... to ciasto jest na serio dobre :)

wczesniej korzystalam z takiego przepisu, chyba z jakiegos WWW, ale mam
zapisany wiec podaje :)

przepis na ciasto grube:
1. Maka razowa 5 dag
2. Maka pszenna 5 dag.
3. Drozdze ok 1/10 opakowania
4. Woda letnia (szklanka)
5. Cukier i sól
6. Oliwa z oliwek (ewentualnie zwykly olej)

Przepis:
Drozdze rozpuszczasz w letniej wodzie (stoja sobie 3 min.), make
przesiewasz przez sito robisz na srodku dolek, teraz wlewasz 2 lyzki oliwy
+ rozpuszczone drozdze - teraz ugniatasz jak bedzie za zadkie lub geste
wspomagasz sie to woda lub maka OK - jezeli jest ugniecione wrzucasz to do
miski przykrywasz sciereczka odstawiasz w cieple miejsce i czekasz az
urosnie jak minie okolo 30 min wywalasz na stolnice i walkujesz. Potem
ukladasz ciasto w odpowiedniej formie i wazne kropisz oliwa wierzch (po to
ze farsz potem nie znajdzie sie na dnie twojego ciasta to naprawde dziala)
Jak wszystko nawalisz juz na wierzch to wsadzasz pizze do naprawde
rozgrzanego pieca.

z tego co pamietam starczalo prawie na cala blache

Pozdrowionka
VIPunia

1. Data: 2003-08-28 18:32:23

Od: "spontan" <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alla" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> A za mna chodzi szczotka do zamiatania.
> Stad wniosek, ze masz lepiej:))

widze ze juz masz omamy wzrokowe od gotowania jak widzisz szczotke chodzaca
za toba :)

pozdrawiam spontan

ps. to byla taka zartowna docinka :)

1. Data: 2003-09-02 10:46:32

Od: "Małgosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepis na ciasto grube:
> 1. Maka razowa 5 dag
> 2. Maka pszenna 5 dag.
> 3. Drozdze ok 1/10 opakowania
5 dag mąki to chyba strasznie mało? Czy czegoś nie zrozumiałam?

czy ktoś zna przepisy na drinki z alkoholem
Aronia
Spaghetti z boczkiem i piwem
Zupa z homara wg Maklowicza - ma ktos przepis?
Sos z czarnych pożeczek