cholesterol a Wasze przepisy

61. Data: 2009-06-12 00:28:08

Temat: Re: cholesterol a Wasze przepisy
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" napisał:

> Ktoś w tym wątku radził zioła. To dobry pomysł. Te zioła nie
> kolidują z lekami farmakologicznymi.

No i (wyciąg z karczocha) nie rozwalają wątroby jak statyny...

--
Pozdrawiam - Aicha

62. Data: 2009-06-12 06:40:55

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"

> Zaawansowana miażdżyca.. Nikt mu tego nie odbierze. :-\

Dajcie Wy mi spokój, co tak jedziecie jak po łysej kobyle :)
Łatwiej nad cholesterolem zapanować niż nad wieloma
innymi schorzeniami i problemami żywieniowymi.
Jak ktos słusznie zauważył ma tu też ogromny wpływ genetyka.
I nie każdemu ten cholesterol tak samo się odkłada.
Żywić sie trzeba harmonijnie. Wszystkiego różnorodnego
i z umiarem.
Ale jak ktos chce to może wyłaczać ze swojego żywienia
wszystkie tłuszcze, albo cukry, albo węglowodany.
Każda nadgorliwość niesie swoje ryzyka.

63. Data: 2009-06-12 09:23:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2009 01:40:49 +0200, JBP napisał(a):

> (...) dobrego i złego cholesterolu?

He he :-D
To może jeszcze ujemne i dodatnie kalorie?

64. Data: 2009-06-12 09:23:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jun 2009 08:40:55 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
> i z umiarem.
> Ale jak ktos chce to może wyłaczać ze swojego żywienia
> wszystkie tłuszcze, albo cukry, albo węglowodany.

Howgh :-)

65. Data: 2009-06-12 12:17:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Howgh :-)

Co król je,to mu smakuje. Trzęsie uszami i tak śmiesznie rusza nosem...

66. Data: 2009-06-12 14:57:24

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he :-D
> To może jeszcze ujemne i dodatnie kalorie?

Chyba masz dzisiaj kiepski dzień i piszesz bez zastanowienia ;) Nawet
nauczyciele nie muszą wszystkiego wiedzieć, ale przecież oni najlepiej
orientują się jak i gdzie szukać źródeł wiedzy w określonych tematach. Nie
podważaj mojego szacunku dla tego zawodu :)
HDL i LDL - omówienie typu popularnonaukowego na przykład tutaj:
http://cholesterolinfo.fm.interia.pl/hdlildl.htm
Pozdrowienia :)
JBP

67. Data: 2009-06-12 16:54:56

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> He he :-D
> To może jeszcze ujemne i dodatnie kalorie?

jesteś jednak nieukiem

68. Data: 2009-06-12 17:00:27

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
> jeść.

> Takiego waltza parchu, nie będę mościł ci kasy.

a co, szkoda ci ubeckiej emerytury uszczknąć, dołożyć żydowskim braciom
do nowego maybacha??

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

69. Data: 2009-06-12 17:00:37

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
> jeść.

> Takiego waltza parchu, nie będę mościł ci kasy.

parchy cie spłodziły i porzuciły na śmietniku

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

---