chore dziecko - co to może być?

1. Data: 2007-08-12 17:03:35

Temat: chore dziecko - co to może być?
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka (2,5 roku) od 2 dni ma lekki katar. Dzisiaj rano narzekała na ból
brzucha na zmianę z bólem karku. Trochę wymiotowała flegmą- ale to raczej
skutek kataru, często wtedy tak reaguje. Ten ból karku jest taki napadowy,
nagle mówi "boli mnie szyjka" i idzie do łóżka odpocząć. Nie ma kaszlu,
tylko dzisiaj po popołudniowym śnie miała 38 stopni gorączki, a teraz ma
37,2. Co to może być?, szczególnie martwi mnie ten kark, bo to jakiś dziwny
objaw.
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2007-08-12 18:14:42

Temat: Re: chore dziecko - co to może być?
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)."
> [...]
> może być?, szczególnie martwi mnie ten kark, bo to jakiś dziwny objaw.

Nikt tutaj nie jest jasnowidzem.
Idź do lekarza tylko lekarz odpowie na twoje pytania.
Zwłaszcza, ze dotyczy to małego dziecka.
Ból karku to wcale nie dziwny objaw może być objawem np.zapalenia opon mózgowych
Wcale nie twierdze, ze tak jest, ale warto skonsultować to z lekarzem.
http://www.pfm.pl/u235/navi/199243

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

3. Data: 2007-08-12 18:26:57

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> Nikt tutaj nie jest jasnowidzem.

Niemożliwe...

> Idź do lekarza tylko lekarz odpowie na twoje pytania.
> Zwłaszcza, ze dotyczy to małego dziecka.
> Ból karku to wcale nie dziwny objaw może być objawem np.zapalenia opon
> mózgowych.

Nie ból tylko sztywność karku jest objawem zom.

> Wcale nie twierdze, ze tak jest, ale warto skonsultować to z lekarzem.

wiem, jutro idę do lekarza, ale zamiast bezczynnie siedzieć szukam różnych
informacji.
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2007-08-12 18:34:45

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)."

> Niemożliwe...

Jeżeli posiadasz dowody na jasnowidztwo na tej grupie chętnie poczytam na ten
temat.-))

> Nie ból tylko sztywność karku jest objawem zom.

"- dziecko nie pozwala, z powodu bólu, przygiąć główki do klatki piersiowej."

Chyba nie poczytałaś do końca.
Ale jak potrafisz odróżnić ból, od sztywności karku twojego 2.5 rocznego dziecka
chyle czoło.

> wiem, jutro idę do lekarza, ale zamiast bezczynnie siedzieć szukam różnych
> informacji.

Oby nie było za późno jak to jednak bedzie zapalenie opon.

5. Data: 2007-08-12 18:37:51

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:
> Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
>
> Niemożliwe...

> Nie ból tylko sztywność karku jest objawem zom.

Takie małe dziecko nie musi się precyzyjnie wyrażać o swoich
dolegliwościach. Jeśli czujesz się na siłach, to sprawdź sama czy ma
sztywność karku, czy tylko ją boli, a jeżeli masz wątpliwości to raczej
jedźcie na pogotowie niż czekajcie do jutra!

Kffiatek

6. Data: 2007-08-15 19:13:23

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f9njnr$fn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
>
> Niemożliwe...

> Nie ból tylko sztywność karku jest objawem zom.

Jesli jesteś taka obeznana w medycynie to po co tu pytasz ? I jeszcze potem
bzdurnie komentujesz rozsądne odpowiedzi ?

Pozdrawiam
regen

7. Data: 2007-08-20 16:36:53

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> Jesli jesteś taka obeznana w medycynie to po co tu pytasz ?

Nie jestem obeznana, a pytam, bo każde źródło wiedzy jest cenne.

I jeszcze potem
> bzdurnie komentujesz rozsądne odpowiedzi ?

Bzdurnie? Raczej w tonacji odpowiedniej do rozmówcy. Ta grupa jest między
innymi po to, żeby rozmawiać o w/w sprawach, a jeśli nie masz nic do
powiedzenia na ten temat to nie odpisuj.
Teli.

8. Data: 2007-08-22 12:29:59

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)."

> Bzdurnie? Raczej w tonacji odpowiedniej do rozmówcy.

Widzę, ze prawdziwa z Ciebie księżniczka.

EOT

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

czy zastosowac kurację antybiotykiem
KAC!!
Prośba o pomoc - biopsja szpiku kostnego.
pytanie do neurologa
Elektrostymulator Beautiful gdzie kupić?