Re: choroby jabłoni

From: a...@p...onet.pl (Aga B.)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: choroby jabłoni
Date: 1 Dec 2000 14:00:46 +0100

"Roman Giziński" wyslal na liste pl.rec.ogrody wiadomosc:

RG> Witam wszystkich ogrodników i sadowników.
RG> Mam do napisania pracę semestraln? o chorobach jabłoni a nie wiem gdzie
RG> szukać wiadomo?ci. Proszę o pomoc.

Agi postanowil 30-11-2000 przyblizyc wspolzedne poszukiwan i wystukal:

Niezly temat:) oto kilka mądrych książek:
Z.Borecki "Nauka o chorobach roslin"(PWRiL) znajdziesz tu wszystko
co najgorsze, od Mozaiki jabłoni po Maczniaka i
jeszcze pare innych przyjemniaczkow plus objawy, etiologia
cykl rozwojowy i zwalczanie. Wzsystko fachowo i naukowo.
Sz.Pieniążek "Sadownictwo"(PWRiL) może nie tak obficie ale
dowiesz sie, w ktorym zakatku kuli ziemskiej te paskudztwa
najczesciej wystepuja.
Wazniejsze choroby jabloni skrotowo sa podane w podreczniku
dla technikow ogrodniczych "Szkolkarstwo i sadownictwo".
Kilka artykolow:
Dzialkowiec III/98 - Coroczny problem parch jabloni...
Dzialkowiec IV/00 Choroby roślin sadowniczych tuż i po
kwitnieniu
Dzialkowiec III/00 - Choroby owoców w sierpniu
Jest jeszcze pare fachowych czasopism w ktorych moglbys
szukac jak Sad itp.

Milego pisania

Życzę miłego dnia wszystkim grupowiczom!

Agi

--
* e-mail: a...@p...onet.pl

Życzę miłego dnia!
Agi

--
* e-mail: a...@p...onet.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody