choroby jabłoni

1. Data: 2000-11-30 11:49:34

Temat: choroby jabłoni
Od: "Roman Giziński" <g...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ogrodników i sadowników.
Mam do napisania pracę semestralną o chorobach jabłoni a nie wiem gdzie
szukać wiadomości. Proszę o pomoc.

2. Data: 2000-12-01 06:23:24

Temat: Re: choroby jabłoni
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Giziński" wrote:
> Mam do napisania pracę semestralną o chorobach jabłoni a nie wiem gdzie
> szukać wiadomości.

W bibliotece :-)

H. Masternak, K. Wiech "Jaki to szkodnik jaka choroba", PZD 1988

W. Goszczynski "Parch jabloni"
http://www.agrosan.pl/press/ebooks/parch_jabloni/ind
ex.html

"Program Ochrony Roślin Sadowniczych na rok 1999"
http://www.agrosan.pl/press/ebooks/pors/index.html

Te mam, z nich korzystam. Do tego dowolna ksiazka ogolna o sadownictwie.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

3. Data: 2000-12-01 13:00:46

Od: a...@p...onet.pl (Aga B.) szukaj wiadomości tego autora

"Roman Giziński" wyslal na liste pl.rec.ogrody wiadomosc:

RG> Witam wszystkich ogrodników i sadowników.
RG> Mam do napisania pracę semestraln? o chorobach jabłoni a nie wiem gdzie
RG> szukać wiadomo?ci. Proszę o pomoc.

Agi postanowil 30-11-2000 przyblizyc wspolzedne poszukiwan i wystukal:

Niezly temat:) oto kilka mądrych książek:
Z.Borecki "Nauka o chorobach roslin"(PWRiL) znajdziesz tu wszystko
co najgorsze, od Mozaiki jabłoni po Maczniaka i
jeszcze pare innych przyjemniaczkow plus objawy, etiologia
cykl rozwojowy i zwalczanie. Wzsystko fachowo i naukowo.
Sz.Pieniążek "Sadownictwo"(PWRiL) może nie tak obficie ale
dowiesz sie, w ktorym zakatku kuli ziemskiej te paskudztwa
najczesciej wystepuja.
Wazniejsze choroby jabloni skrotowo sa podane w podreczniku
dla technikow ogrodniczych "Szkolkarstwo i sadownictwo".
Kilka artykolow:
Dzialkowiec III/98 - Coroczny problem parch jabloni...
Dzialkowiec IV/00 Choroby roślin sadowniczych tuż i po
kwitnieniu
Dzialkowiec III/00 - Choroby owoców w sierpniu
Jest jeszcze pare fachowych czasopism w ktorych moglbys
szukac jak Sad itp.

Milego pisania

Życzę miłego dnia wszystkim grupowiczom!

Agi

--
* e-mail: a...@p...onet.pl

Życzę miłego dnia!
Agi

--
* e-mail: a...@p...onet.pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

nowy asortyment w sklepie internetowym
Zima - rosliny doniczkowe
zachwaszczony teren