wybryk datury i natury?

1. Data: 2000-11-28 18:27:12

Temat: wybryk datury i natury?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz (u mnie) datura wieloletnia zawiązała owoc z nasionami. Czy Wy
macie jakieś obserwacje w tym zakresie?
Owoc miał kształt malutkiego ogórka wielkości 5x1 cm i składał się z
kilkudziesięciu nasion zawartych w osłonce. Owoc zawiązał się po
przeniesieniu rośliny "z pola" (jak chyba mówią w Krakowskiem) do
pomieszczenia. W tej operacji roślina była trochę tarmoszona. Może w tym
czasie nastąpiło zapylenie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2000-11-28 19:21:43

Temat: Re: wybryk datury i natury?
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:900vjk$kan$...@n...tpi.pl...
> Pierwszy raz (u mnie) datura wieloletnia zawiązała owoc z nasionami. Czy
Wy
> macie jakieś obserwacje w tym zakresie?
> Owoc miał kształt malutkiego ogórka wielkości 5x1 cm
Płaszczak? 2.wymiary?

[...]
> Może w tym czasie nastąpiło zapylenie.
"Przytulałeś się" do niej i to ostro. ;-))))
Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2000-11-29 20:25:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> Płaszczak? 2.wymiary?

"ogórek" długości 50 mm o średnicy 10 mm.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Juka
coś dla ostrożnych