chroniczny katar

1. Data: 2002-09-02 06:21:37

Temat: Re: chroniczny katar
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:akuvjo$s58$1@news.onet.pl...
> mam pytanko.. czym taki chroniczny katar moze byc spowodowany?
> jezeli powiedzmy, wykluczymy alergie?
> zadnych dodatkowych objawow, tylko uciazliwy katar, powracajacy z upiorna
> regularnoscia...
> ciekawa jestem waszych pomyslow
> pozdrawiam
> waniliowa
>
> --
> Na wrzosowiskach podziwiam motyla.
> Nocami karmie nietoperze.
> E. Lipska
>
> Może sprawcą jest paciorkowiec lub gronkowiec?
pozdrowionka .
E.

2. Data: 2002-09-02 07:17:31

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli powiedzmy, wykluczymy alergie?
> zadnych dodatkowych objawow, tylko uciazliwy katar, powracajacy z

Przepraszam, że nie na temat, ale ustaw sobie zegar.
A tak w ogóle to spróbuj poradzić sie laryngologa - może jakieś przewlekłe
zapalenie zatok?...

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

3. Data: 2002-09-02 08:34:40

Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ma takze mam podobny problem. Po wizycie u laryngologa dowiedzialem sie,
ze jest to spowodowane skrzywieniem przegrody nosowej. Mozna to naprawic
tylko operacyjnie. :-(

Pozdrawiam
PawSlodki

5. Data: 2002-09-02 20:49:36

Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanko.. czym taki chroniczny katar moze byc spowodowany?
> jezeli powiedzmy, wykluczymy alergie?
> zadnych dodatkowych objawow, tylko uciazliwy katar, powracajacy z upiorna
> regularnoscia...

Moja córka miała ten sam problem - katar non stop przez kilka lat. Po
usunięciu trzeciego migdałka jak ręką odjął, chociaż wcale nie był
specjalnie przerośnięty.
baya

---

6. Data: 2002-09-03 03:30:37

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> wrote

> Przepraszam, że nie na temat, ale ustaw sobie zegar.

hmm.. czy mozesz wyjasnic blondynce o co chodzi? naprawde nie wiem..

waniliowa

7. Data: 2002-09-03 09:37:16

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:al0vfr$s2b$1@news.onet.pl

> hmm.. czy mozesz wyjasnic blondynce o co chodzi? naprawde nie wiem..

Zobacz sobie z jaką godziną figuruje na liście twój pierwszy post. Z tego
co ja widzę - 11.20. Mój, wysłany jakiś czas po nim ma godzinę 8.21, tego
samego dnia. Czyli albo podróżujesz w czasie, albo zegar Twojego komputera
spieszy się o kilka godzin.
Mam rację? ;)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Pacjent wykazywal tendencje do rytmu cwalowego."
(dr A.O.)

8. Data: 2002-09-03 12:14:15

Temat: Re: OT
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> czy powodem tego moze byc fakt, iz pisze z usa?
pośrednio

> pozdrawiam
> waniliowa
> p.s. u mnie godzina tego pierwszego wyswietla sie 2:20 AM.... dokladnie ta,
> o ktorej go wyslalam... nie wiem, to wszystko jest chyba powyzej moich
> zdolnosci rozumowania;)

masz błędne ustawienie strefy czasowej. Jak wysyłasz z USA to nie możesz
mieć GMT

Waldek

9. Data: 2002-09-03 13:09:02

Od: "Bogdanscy" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PawSlodki" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja ma takze mam podobny problem. Po wizycie u laryngologa dowiedzialem
sie,
> ze jest to spowodowane skrzywieniem przegrody nosowej. Mozna to naprawic
> tylko operacyjnie. :-(

Ja tydzien temu wrocilem ze szpitala po zabiegu prostowania i wspominam to
moze nie tyle milo, bo trudno milo wspominac pobyt w szpitalu,
ale bez nieprzyjemnych wrazen. A ulga w oddychaniu naprawde wielka, i poki
co mysle ze warto poddac sie temu zabiegowi.

Pozdrawiam
Maciek

10. Data: 2002-09-03 15:06:18

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

o ktorej go wyslalam... nie wiem, to wszystko jest chyba powyzej moich

Problem z wadą wzroku
Zimny prysznic
logest
pigułki - cd II