Zimny prysznic

1. Data: 2002-09-01 22:45:08

Temat: Zimny prysznic
Od: "Rafal Baranowski" <R...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pytanie dosc smieszne, ale dla mnie nie mniej interesujace: czy lepiej
kapac sie w zimnej czy cieplej wodzie? Czy zimny prysznic jest niezdrowy?

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
Rafal.

2. Data: 2002-09-01 23:00:36

Temat: Re: Zimny prysznic
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie dosc smieszne, ale dla mnie nie mniej interesujace: czy lepiej
> kapac sie w zimnej czy cieplej wodzie? Czy zimny prysznic jest niezdrowy?

Mozna sie przeziebic .. :)
Lepiej wg mnie kąpać się w ciepłej wodzie, nie ma to jak wygoda ;)

3. Data: 2002-09-02 00:15:43

Od: A...@M...net (Andrzej) szukaj wiadomości tego autora

Czesc kakrysa!

Sunday, September 1, 2002, 6:00:36 PM, you wrote:

> ... czy lepiej
> kapac sie w zimnej czy cieplej wodzie? Czy zimny prysznic jest niezdrowy?

Najlepiej i najzdrowiej jest brac na zmiane prysznic cieply z zimny.
Zaczac od ciepleg poprzez goracy a konczac na zimnym. Taka kapiel
wplywa ujedrniajaco na skóre. To jest jak masaz ciala - samo zdrowie.
Jezeli masz mozliwosc spróbuj skorzystac kiedys z jackuzi. Polecam
szczególnie we dwoje ;-)

Andrzej
A...@M...net
ICQ# 23925967 GG 3155209
http://members.core.com/~andy67
Dziewiczosc lasów swiadczy o impotencji wiatru.

4. Data: 2002-09-02 10:22:26

Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <A...@M...net> napisał w wiadomości

> Najlepiej i najzdrowiej jest brac na zmiane prysznic cieply z zimny.
> Zaczac od ciepleg poprzez goracy a konczac na zimnym.

Taaaak...
Ciepłym prysznicem rozszerzasz sobie naczynia skóry, opór naczyniowy
spada, a potem atakujesz zimnym - nagły skurcz naczyń skóry, nagły wzrost
oporu naczyniowego, szybkie zmiany hemodynamiki, skoki ciśnienia, duże
obciążenie dla serca.
Nie mówię, że to źle robić sobie naprzemienny ciepły i zimny prysznic, ale
trzeba być do tego zdrowym człowiekiem, ze zdrowym sercem i ogólnie
zdrowymi naczyniami.
Innymi słowy wszystko jest dla ludzi, ale przy uwzględnieniu
przeciwwskazań. Są jednostki chorobowe, w których trzeba unikać zimnych
kąpieli, takie, w których trzeba unikać gorcych, i takie, w których trzeba
unikać naprzemiennych. Jeśli pytacz jest młodym zdrowym człowiekiem - może
się zraszać do woli jak mu się podoba:)

> Taka kapiel
> wplywa ujedrniajaco na skóre. To jest jak masaz ciala - samo zdrowie.
> Jezeli masz mozliwosc spróbuj skorzystac kiedys z jackuzi. Polecam
> szczególnie we dwoje ;-)

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Mialem juz chorego przyjac na OINK, ale odpi*****il neurologicznie."
(dr S. T.)

5. Data: 2002-09-03 07:52:23

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej jest kąpać się w wannie, bo możan posiedzieć najpierw w ciepłej
wodzie, później ona zaczyna stygnąc więc jest chłodniejsza a następnie
dolewa się wody i znów jest ciepła :))))
Ale najhigieniczniej jest brać prysznic!!!
A co do kąpieli we dwoje, to bardzo polecam, są niesamowitym przeżyciem :))

Pozdrowienia.
Marti.
Użytkownik "Rafal Baranowski" <R...@b...pl> napisał w
wiadomości news:aku55m$uqv$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

6. Data: 2002-09-03 18:31:24

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale najhigieniczniej jest brać prysznic!!!
> A co do kąpieli we dwoje, to bardzo polecam, są niesamowitym przeżyciem
:))

Taaa, niesmaowitym :-)
Chyba ze sie ma wanne 2mX2m
W takich standartowych wannach to sobie moza.... :-) .........samemu
polezec.
Probowalem pare razy z partnerkami mego zycie i nic z tego :-( Moze wina
lezy w moich rozmiarach (1,86m i 120 kg) ? :-)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

logest
pigułki - cd II
pigułki- c.d.
Bol w okolicy pachwiny