chrupnęło w szyi

1. Data: 2003-09-16 18:38:47

Temat: chrupnęło w szyi
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...ostatnio takie przeróżne "chrupania" w szyi mi się zdarzają, teraz
właśnie coś sobie chrupnęło i - z miejsca odetkały mi się uszy! Jaki związek
mają uszy z chrupaniem, czy ktoś wie?! :-)

Agata

2. Data: 2003-09-16 19:04:01

Temat: Re: chrupnęło w szyi
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ...ostatnio takie przeróżne "chrupania" w szyi mi się zdarzają, teraz
> właśnie coś sobie chrupnęło i - z miejsca odetkały mi się uszy! Jaki
związek
> mają uszy z chrupaniem, czy ktoś wie?! :-)

Gdyby nie uszy to bys nie slyszala chrupania! :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2003-09-16 19:30:14

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> związek
>
> Gdyby nie uszy to bys nie slyszala chrupania! :-)
>
> --
> Norbert
> www.zdjecianorberta.prv.pl
> #GG: 4441119

...a wcale nie - tego chrupania nie słyszę przez uszy (w każdym razie nie te
zewnętrzne! :-))), bardziej mi to wygląda na pzrewodnictwo kostne?...

Agata

4. Data: 2003-09-16 22:08:44

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ...a wcale nie - tego chrupania nie słyszę przez uszy (w każdym razie nie
te
> zewnętrzne! :-))), bardziej mi to wygląda na pzrewodnictwo kostne?...

Myslalem tez o uchu wewnetrznym.
Napisalas ze slyszysz, a Ty nie slyszysz tylko wyczuwasz drgania :-)

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

5. Data: 2003-09-16 22:52:58

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
związek
> mają uszy z chrupaniem, czy ktoś wie?! :-)

Jak to sie stalo ze uszy byly zatkane?

6. Data: 2003-09-17 04:56:45

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości

> "Agata" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> związek

> Jak to sie stalo ze uszy byly zatkane?

...tego nie wiem, ale po tym, że się odetkały po chrupnięciu wywnioskowałam,
że to miało związek z... ...kregosłupem?!? :-)

Agata

7. Data: 2003-09-19 07:15:00

Od: "A B" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> właśnie coś sobie chrupnęło i - z miejsca odetkały mi się uszy! Jaki związek
> mają uszy z chrupaniem, czy ktoś wie?! :-)

Hej! Może masz przyblokowany nerw słuchowy, ja miałam przesunienty krag i
latałam do ubikacji prawie non stop ale to bylo dużo niżej:) Po ustawieniu
kregu we własciwe miejsce objawy ustapiły.

8. Data: 2003-09-19 09:23:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Hej! Może masz przyblokowany nerw słuchowy

W rdzeniu kregowym :DD
Pewnie zakrecila glowa, przelknela sline i sie cisnienie wyrownalo w uchu
srodkowym.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

9. Data: 2003-09-19 09:48:47

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W rdzeniu kregowym :DD
> Pewnie zakrecila glowa, przelknela sline i sie cisnienie wyrownalo w uchu
> srodkowym.
>
> --
> Norbert
> www.zdjecianorberta.prv.pl
> #GG: 4441119

...fakt, nerw słuchowy przebiega trochę inaczej... :-) ..z drugiej strony,
Norbercie, czy wyobrażasz sobie nieprzełykanie sliny przez dwa dni? (tyle
+/- miałam zatkane uszy)
-btw. ja jako laik raczej już podejrzewałabym związek z tymi wyrostkami
kręgosłupa gdzieś na poziomie C2-C3, których zakończenia sięgają uszu - to
przynajmniej byłoby anatomicznie mozliwe, ustawienie szyi ma wpływ na ich
położenie... :-(

Agata

10. Data: 2003-09-19 12:07:11

Od: "A B" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <p...@n...gg> napisał(a):

> W rdzeniu kregowym :DD
> Pewnie zakrecila glowa, przelknela sline i sie cisnienie wyrownalo w uchu
> srodkowym.
>
> --
> Norbert
> www.zdjecianorberta.prv.pl
> #GG: 4441119

Wiesz co geniuszu, poogladaj sobie rysunki /takie dla dzieci/jak przebiegaja
nerwy jaki maja "zwiazek" z ukladem kostnym i miesniowym. Rdzen kregowy to
rdzen kregowy, wcale nie musi sie nic dziac z dyskiem czy kregiem żeby
zablokowac nerw. Wystarczy "zwiniety" miesien przy odpowiednim kregu i masz
blokade informacji. Dlaczego? Zła pozycja przy siedzeniu czy przy spaniu i
gotowe. Czasem wystarczy masowanie karku a czasem goracy prysznic. Z takim
podejsciem kazdy lekaz moze ci kit wcisnac. Życze zdrowia.

Zupełnie straciłem głowę... a niedługo egzamin...
Zupełnie straciłem głowę... a niedługo egzamin...
USG ???
Miazdzyca - jaka grupa dyskusyjna?
Szczepienie Przeciwka WZW B