chuda

11. Data: 2007-04-07 20:37:04

Temat: Re: chuda
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ev8mjk$hjs$1@news.interia.pl...

> .... jak mnie to wkurwia za każdym razem......
> Od wpierd.. jabłek utyjesz, a od wpierdalania golonki to nie... boże Jurek
> zlituj się ...
> Przecież sam tysiąc razy pisałeś na tej grupie o diecie wschodniej
> węglowodanowo-białkowej, a teraz znowu ten bełkot....
>
> Kiedy ci się te klepki wreszcie poprzestawiają, i zaczniesz mówic z
> sensem...?

Sens jest zawsze ten sam. To nie moja wina, że Ty nie rozumiesz pewnych
prostych zasad mechanizmów odżywiania. jesteś topornym, opornym betonem na
wiedzę, tak jak wiele osób. Niech Ci będzie w takim razie lżej, że
reprezentujesz tę większość nierozumiejących podstawowych pojęć i zasad... A
jeżeli Tobie łatwiej ze swoimi POGLĄDAMI, dobrze....ale nie bądź chamski i
ordynarny ze swoim słownictwem, tym bardziej, że Święta za pasem....
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2007-04-08 09:08:44

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nierozumiejących podstawowych pojęć i zasad...

A zasady są takie że jeżeli zeżresz za duzo czy to węglowodanów czy to
tłuszczów to utyjesz jak świnia.
Utycie od tłuszczów jest jeszce łatwiejsze niż od weglowodanów, ponieważ
tłuszcze w organizmie nie są przyswajane
za pośrednictwem wątroby, tylko ładują się bezpośrednio do tkanek bez jej
udziału (co uwidacznia poniższy rysunek)

http://nmp1.w.interia.pl/zdrowie.HTM

Spadek wagi w diecie optymalnej spowodowany jest spożywaniem dużej ilości
białaka w początkowym okresie tej diety,
(podobnie jak w diecie Atkinsa, który w końcu umarł na miażdżycę z powodu
zbyt dużej ilości spożywanych tłuszczów), a nie tak jak sugerujesz:
> Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie jedzenie nadmiaru węglowodanów
brakiem możliwości wchłaniania tłuszczów. (Podobnie zresztą jak w diecie
Atkinsa).

Sukces diety Optymalnej głównie polega na tym iz ogranicza się spożycie
chleba opartego na drożdzah (grzybach) które zjadanie codziennie,
sukcesywnie i skutecznie dzień po dniu rozwalają naturalną mikroflorę
bakteryjną w przewodzie pokarmowym.

Stad też proszę cie po raz kolejny nie powtarzaj bełkotu typu:

> Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie
> jedzenie nadmiaru węglowodanów, szczególnie prostych i fruktozy

bo jest to najzwyklejsze kłamstwo, i sam doskonale zdajesz sobie z tego
sprawę, tylko zapewne jakiś interes nie pozwala ci zaprzestania promowania
środowiska skupionego wokół czasopisma "Optymalni"...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

13. Data: 2007-04-08 12:55:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawę, tylko zapewne jakiś interes nie pozwala ci zaprzestania promowania
> środowiska skupionego wokół czasopisma "Optymalni"...

Jesteś oporny na wiedzę jak najtwardszy beton.... Tylko na taki komentarz
mnie stać...:)
Posługuję się wiedzą, a nie kłamstwem. A Ty posługujesz się poglądami
opartymi i teorie i widzimisie tzw. "autorytetów"...
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-04-08 13:05:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawę, tylko zapewne jakiś interes nie pozwala ci zaprzestania promowania
> środowiska skupionego wokół czasopisma "Optymalni"...

Te "kłamstwa" będą rozpatrywane na konferencji we Lwowie. Popatrz Endriu
poniżej na wątek o uniwersytecie medycznym. Biorę "udział w tych
kłamstwach"...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-04-08 15:08:32

Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> http://www.google.pl/search?q=oty%C5%82o%C5%9B%C4%87
+dziedziczna+jest

> a jednak sie mylisz, zreszta wiele puszystych (ktorym wspolczuje) ma
dzieci tez
> otyle cholernie (tym wspolczuje matki). ..........

Link powyżej mnie nie przekonuje. Nie wszystko co piszą jest prawdą.
Ja w rodzinie mam przykład. Wszyscy chudzi choć mama zabiegała aby siostrę
"podtuczyć".
Siostra i tak nie była gruba i wypowiadała matce że ją tuczy.
Teraz siostra ma swoją córkę którą autentycznie utuczyła tłumacząc że to
dziedziczne.

Shivman

16. Data: 2007-04-08 15:22:20

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te "kłamstwa" będą rozpatrywane na konferencji we Lwowie. Popatrz Endriu
> poniżej na wątek o uniwersytecie medycznym. Biorę "udział w tych
> kłamstwach"...:)))

Jak będziecie tam prezentowali dowody typu...

> Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie
> jedzenie nadmiaru węglowodanów.....

...to publiczność po prostu was wygwizda, ciebie i tego pseudodoktora...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

17. Data: 2007-04-08 16:55:36

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będziecie tam prezentowali dowody typu...

> ...to publiczność po prostu was wygwizda, ciebie i tego pseudodoktora...

To jest konferencja naukowa. Widziałeś konferencję z udziałem publiczności?
A może przyjdziesz i będziesz tym gwiżdżącym, ale solo?
...pseudo-człowieczku...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2007-04-08 17:45:35

Od: "shia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje.

>Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie jedzenie nadmiaru węglowodanów,

A ty nie masz racji ; ) Sklonnosc do tycia, jak i do zapadania na rozne
choroby, jest jak najbardziej dziedziczna. Jesli ktos ma sklonnosc do bycia
grubym, ktora odziedziczyl po rodzicach, to najpewniej bedzie gruby, choc
nie musi, jesli bedzie sie prawidlowo odzywial, uprawial sport itd. Ale
osobom ze sklonnoscia do otylosci jest o wiele ciezej niz innym utrzymac
prawidlowa wage, mimo podobnego stylu zycia i odzywiania do osob bez tej
sklonnosci. Ja mam sklonnosc do bycia szczupla, i jestem w miare szczupla,
choc od wielu lat odzywiam sie jak swinia, jem co popadnie, wiecej slodyczy
niz czegos innego, sportu nie uprawiam, i wedlug twojej teorii powinnam juz
dawno wazyc z tone.

pozdrawiam, shia

19. Data: 2007-04-08 19:28:36

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2007-04-08: Jurek wrote:

> [...]
>>
> To jest konferencja naukowa. Widziałeś konferencję z udziałem publiczności?
> A może przyjdziesz i będziesz tym gwiżdżącym, ale solo?

A słyszałeś może o problemach z tarczycą, które powodują TYCIE bez względu
na stosowaną dietę, czy tryb życia? Ja znam paru takich ludzi, co boryka
się z tym problemem. Mógłbyś ich rozzłościć za to ,,tylko i wyłącznie'',
na pewno na tej konferencji by Cie wygwizdali tacy.

Co do tej konferencji - uracz nas listą obecności naukowców na niej, skoro
to naukowa. Sprawdzimy co to za autorytety tam są, a potem zapytamy
prywatnie co o tym sądzą.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

20. Data: 2007-04-08 19:29:50

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2007-04-08: shia wrote:

> [...]
> niz czegos innego, sportu nie uprawiam, i wedlug twojej teorii powinnam juz

Nie zliczę ton ile ja powinienem ważyć przez te węglowodany... to już
będzie w kilotonach chyba. Ale znając Jurka, potraktuje mnie jako wyjątek
potwierdzający regułę.

--

Pytanie o golarke Philishave
lekarz dla emigranta