lekarz dla emigranta

1. Data: 2007-04-06 10:08:55

Temat: lekarz dla emigranta
Od: "mosiek szwindler" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za 2 tygodnie mam zamiar przyjechać do Polski na wakacje i przy okazji
skorzystać z państwowej służby zdrowia. Nie płacę żadnych składek ani
ubezpieczeń bo od 2lat żyję za granicą ale płaciłem przez ładnych parę lat
kiedy żyłem w Polsce i będę płacił jak wreszcie wrócę do domu z tego wygnania.
Czy mogę normalnie pójść do lekarza?

2. Data: 2007-04-06 10:13:18

Temat: Re: lekarz dla emigranta
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mosiek szwindler" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ev567n$dg3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ubezpieczeń bo od 2lat żyję za granicą ale płaciłem przez ładnych parę lat
> kiedy żyłem w Polsce i będę płacił jak wreszcie wrócę do domu z tego

Tak, normalnie prywatnie

3. Data: 2007-04-07 18:46:50

Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubezpieczeń bo od 2lat żyję za granicą ale płaciłem przez ładnych parę lat
> kiedy żyłem w Polsce i będę płacił jak wreszcie wrócę do domu z tego

Tak, pod warunkiem, że za to normalnie zapłacisz;-)

p47

anty
wyniki badan AspAT , AIAT
masturbacja