chuda

1. Data: 2007-04-06 11:29:05

Temat: chuda
Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to, ze dziewczyna ma 'zapisane w genach' bardzo chudą budowę ciała może
wpływać na niższy wzrost (zakładamy normalne odżywianie)?

Czy znacie przypadki bardzo chudych ludzi (kobiet i mężczyzn), którzy są
jednocześnie wysocy?

2. Data: 2007-04-06 11:37:50

Temat: Re: chuda
Od: "shia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie przypadki bardzo chudych ludzi (kobiet i mężczyzn), którzy są
> jednocześnie wysocy?

Wszystkie bardzo chude osoby jakie znam sa jednoczesnie tez bardzo wysokie.

pozdrawiam, shia

3. Data: 2007-04-06 13:59:53

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpływać na niższy wzrost (zakładamy normalne odżywianie)?
>
> Czy znacie przypadki bardzo chudych ludzi (kobiet i mężczyzn), którzy są

widzialas kiedys modelki:) zwykle maja > 180 cm wzrostu.

4. Data: 2007-04-06 20:26:22

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

A wrote:
> [...]
> ciała może wpływać na niższy wzrost (zakładamy normalne odżywianie)?
>
> Czy znacie przypadki bardzo chudych ludzi (kobiet i mężczyzn), którzy

raczej nie sa te rzeczy mocno zalezne...? Zobacz na ludzi. Wzrost raczej sie
dziedziczy ale budowa ciala nie ma znim duzo wspolnego (ja sie raczej tez
dziedziczy np sklonnosci do otylosci).

5. Data: 2007-04-06 21:48:45

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> raczej nie sa te rzeczy mocno zalezne...? Zobacz na ludzi. Wzrost raczej
> sie dziedziczy ale budowa ciala nie ma znim duzo wspolnego (ja sie raczej
> tez dziedziczy np sklonnosci do otylosci).
Jest cos takiego jak "waga genetycznie uzasadniona" lub "waga należna". Może
ktoś być wysoki (kobiety i mężczyźni), a zarazem bardzo szczupły (-a). Ale
może to być również niedożywienie.
A teraz nie na temat: w powyższym poście nadmienił Papkin, że otyłość jest
dziedziczna. Absolutnie nie!!! Dziedziczna może być najwyżej... kuchnia, a z
nią otyłość.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-04-07 08:04:55

Od: "Shivman" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> .................Dziedziczna może być najwyżej... kuchnia, a z
> nią otyłość.

Słusznie. Można dziedziczyć obżarstwo a nie otyłość.
Grubasy sobie tak wmawiają aby mieć świety spokój ;-)
Shivman

7. Data: 2007-04-07 08:57:51

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Shivman wrote:

> Słusznie. Można dziedziczyć obżarstwo a nie otyłość.
> Grubasy sobie tak wmawiają aby mieć świety spokój ;-)

http://www.google.pl/search?q=oty%C5%82o%C5%9B%C4%87
+dziedziczna+jest

a jednak sie mylisz, zreszta wiele puszystych (ktorym wspolczuje) ma dzieci tez
otyle cholernie (tym wspolczuje matki). Ciezka chorba matki nie przeszkadza jej
by przekazac ja dalej (to sie nazywa milosc matki) i widac to niestety na
ulicach, w marketach... Moze i kuchnia ale otyla matka a obok idzie jej
pekajaca w szwach corka - to czesty widok. Sorry ale poczytaj, zreszta na
discovery tez lecialo. Mowili nawet ze otyla matka 3x bardziej naraza na
przekazanie tej predyspozycji na dziecko niz ojciec (geny). Kuchnia pewnie duzo
moze pomoc w walce z tym problemem ale trzeba sie pilnowac i to sumiennie.

Moze sie zle wyrazielm, nie jestem lekarzem, dziedziczne sa sklonnosci do
otylosci.

8. Data: 2007-04-07 14:43:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie pilnowac i to sumiennie.
>
> Moze sie zle wyrazielm, nie jestem lekarzem, dziedziczne sa sklonnosci do
Powtórzę jeszcze raz. Nie ma otyłości dziedzicznej!!! I nigdy nie było!
Jeżeli idzie kobieta z otyłą matką i otyłą córką, to nie jest dziedziczność
tylko i wyłącznie zła dieta. Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie
jedzenie nadmiaru węglowodanów, szczególnie prostych i fruktozy zawartej w
owocach. Są tacy, którzy mają duże tendencje do tycia, a dosłownie obżerają
się owocami myśląc, że to zdrowe.
Nie otwieram linków, które mi posyłasz, ponieważ pisałem już setki
jadłospisów otyłym osobom. Kto chciał się odchudzić, to je stosował, a kto
chciał być dalej tłustym, to go nie stosował....
Nieczęsto się zdarza, że nawet lekarz mówi o dziedziczności otyłej osobie,
ale to tylko dlatego, że nie ma żadnych argumentów, a mówienie o genetyce
mądrze brzmi... i usprawiedliwia jego niewiedzę na ten temat.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-04-07 17:59:13

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Otyłość jest rezultatem tylko i wyłącznie jedzenie nadmiaru węglowodanów

.... jak mnie to wkurwia za każdym razem......
Od wpierd.. jabłek utyjesz, a od wpierdalania golonki to nie... boże Jurek
zlituj się ...
Przecież sam tysiąc razy pisałeś na tej grupie o diecie wschodniej
węglowodanowo-białkowej, a teraz znowu ten bełkot....

Kiedy ci się te klepki wreszcie poprzestawiają, i zaczniesz mówic z
sensem...?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl