chwale..

1. Data: 2003-10-23 17:40:01

Temat: chwale..
Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwale zel do mycia twarzy Avonu Purifying z serii Solutions(zielony).
Pomimo ze mam mieszana cere to zdarzalo mi sie czesto, ze skora luszczyla
sie, szczegolnie na nosie. Po tym zelu czuje, ze skora jest dobrze
oczyszczona, odswiezona i nie luszczy sie. Do tego jeszcze uzywam mleczko do
demakijazu i tonik firmy Eris do cery tlustej i mieszanej (podobno jakas
nowa seria). Mleczko jest beztluszczowe a tonik zwezajacy pory. W zyciu nie
mialam tak oczyszczonej twarzy:)

Dzanina

1. Data: 2003-10-23 18:02:09

Temat: Re: chwale..
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzanina wrote:
> Chwale zel do mycia twarzy Avonu Purifying z serii Solutions
> (zielony).

Ale ten w przezroczystej tubie?

--
Ligeia

1. Data: 2003-10-23 22:07:15

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:
> Ale ten w przezroczystej tubie?

Tak, zielony w duzej przezroczystej tubie.

Dzanina

1. Data: 2003-10-24 14:08:21

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też chwalę ten żelik i tonik Erisa także.Mleczka jeszcze nie
używałam,ale się chyba skuszę przy najbliższej okazji :)
Pozdr.
Użytkownik "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:bn9jed$ifq$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-24 14:49:46

Od: "Dzanina" <d...@w...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZUZAnna wrote:
> I ja też chwalę ten żelik i tonik Erisa także.Mleczka jeszcze nie
> używałam,ale się chyba skuszę przy najbliższej okazji :)
Oprocz mleczka i toniku Erisa jest tez z tej serii zel do mycia twarzy. Nie
stosowalam jeszcze, ale pewnie wyprobuje:)

Dzanina

czy to jest cera sucha? po nalozeniu fluidu
kto mi przetłumaczy
Vichy Lift activ dla 30 latki?
(KRAKÓW) Gdzie zrobić kurs kosmetyczny?
Kosmetyczka