czy to jest cera sucha? po nalozeniu fluidu

1. Data: 2003-10-23 14:53:06

Temat: czy to jest cera sucha? po nalozeniu fluidu
Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Tak wlasnie czytam sobie o doborze kremu nawilzajacego do cery suchej i
zastanawiam sie czy "to" co ja mam to na pewno jest cera sucha?
Generalnie mam cere lekko natluszczona (ale nieuciazliwie i raczej
malozauwazalnie) w okolicach noska. Oprocz tego jak np. naloze fluid roznych
firm) to wyglada on na moim czole i brodzie (tam najbardziej widoczne) jakby
nie roztarl sie do konca, zostaja takie jakby mechate male i geste
zgrupowania. Wyglada wlasnie jakby cera byla szorstka, cala twarz nie gladka
tylko taka chropowata. Uzywam kremu johnson&jonhson nawilzacajego 3w1, do
cery wrazliwej - dwa razy dziennie. Zreszta jak uzywalam nivea visage
najwilzajacy to po nalozeniu fluidu tez to mialam. Oprócz tego stosuje
piling raz w tygodniu, a twarz myje clean & clear pianka gleboko
oczyszczajaca. Uzywam jej do demakijazu po fluidzie- moze to jest ten
problem? To jest wlasnie skora sucha? Mozliwe zeby 2 razy dziennie krem
nawilz. nie pomagal?
Do demakijazu oczu uzywam loreala.
Pozdrawiam i prosze o porady:)

1. Data: 2003-10-23 16:23:41

Temat: Re: czy to jest cera sucha? po nalozeniu fluidu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Oct 2003 16:53:06 +0200, Agalay <a...@g...plUSUNTO> wrote:
[...]

masz na mysli takie suche, malutkie luski naskorka?

[...]

mozliwe, zwlaszcza przy suchym powietrzu. zalezy od skory, od kremu i od
warunkow zewnetrznych. ja mam miejscami suchy, luszczacy sie naskorek o tej
porze roku (zimno na zewnatrz, kaloryfery w pomieszczeniach) mimo, ze cere
zasadniczo mam tlusta. na twoim miejscu zrezygnowalabym z pianki
clean&cleear, ona jest raczej do tlustej skory. myj czyms lagodniejszym, do
wrazliwej skory. sprobuj poszukac bardziej nawilzajacego kremu (posiadaczki
suchej cery na pewno doradza). pod krem mozesz klasc "nawilzacz pod krem"
Inter Fragrances z serii oligo-costam, to jest taki przezroczysty,
nawilzajacy zel w tubce. znajdz jakas fajna maseczke nawilzajaca. bardzo
czesto tu polecano Vichy i Dax cosmetics.

ja na szorstki naskorek stosuje tez czesciej peeling. nie wiem, jak twoja
skora reaguje na peeling, ale moze sprobuj robic czesciej. a potem maseczka
nawilzajaca. po takim "seansie" na pewno bedzie duzo gladsza skora.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-23 17:38:41

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze sie zdarzyć, ze dwukrotne nałożenie kremu w ciagu dnia to za mało.
proponuję wygładzic skórę przy pomocy kremów z AHA (przy okazji nawilżają)
na noc, a w ciagu dnia stosowac "bogatsze" kremy, szczególnie na rejony
przeuszone- myślę, ze powinnaś być zadowolona z kremów z serii dax re-lipid,
physiogel krem, nutrilogie 1 lub 2, hydranorme, albo nawet nanobase, jeśli
masz na serio suchą skórę.

1. Data: 2003-10-23 19:05:11

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> napisał w wiadomości
> [...]
> nie roztarl sie do konca, zostaja takie jakby mechate male i >geste
> zgrupowania. Wyglada wlasnie jakby cera byla szorstka, cala >twarz nie

Może masz cerę mieszaną lub normalną, przesuszoną - czyli sucha jest
tylko zewnętrzna warstwa naskórka. Możliwe że powinnaś zmienić krem (u
mnie niektóre kremy też powodują taki efekt).
Albo w tłustszych partiach skóry krem wchłania się wolniej (lub w ogóle
jego część pozostaje nie wchłonięta) i w tych miejscach podkład się
warzy. Spróbuj, przed nałożeniem podkładu przyłożyć do twarzy
chusteczkę higieniczną, która wchłonie nadmiar kremu (można ją docisnąć
do skóry puszkiem - wtedy osusza się ją dokładniej).

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-24 00:00:57

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"Agalay" <a...@g...plUSUNTO> wrote in message
> Witajcie:)
> Tak wlasnie czytam sobie o doborze kremu nawilzajacego do cery suchej i
> zastanawiam sie czy "to" co ja mam to na pewno jest cera sucha?

hmm, ja mam podobne klopoty ale przez nawroty zapalenia lojotokowego. Z tym
ze to swinstwo nie traktownae niczym konczy sie plamkami a w co gorsza wrecz
malyi rankami :( Ty chyba nie masz az tak?
Mimo wszystko polecalaby wizyte u dermatologa albo przynajmniej u
kosmetyczki...
pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-10-24 21:16:00

Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny za odpowiedzi!!!
Spisalam wszystko na kartke, rowniez z watku "krem nawilzajacy dla cery
wrazliwej" i bede polowala w sklepach na ktorys ze specyfikow. Narazie twarz
posmarowalam probka tolarine (czy jakos tak;) ) i jest calkiem ok, a na to
nalozylam fluid lrp :)
Jedyne co udalo mi sie kupic to maseczka nawilzajaca nivea visage, zobacze
jak ona dziala?!
Pozdrawiam i dzieki :)

kto mi przetłumaczy
Vichy Lift activ dla 30 latki?