chwale baze Sephory

1. Data: 2007-01-01 03:33:36

Temat: chwale baze Sephory
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

te matujaca.

testowane Sylwestrem :)
nie jakos szczegolnie tanecznym, ale dla mnie pare godzin bez poprawek
nawet w stanie statycznym to jest cos.

-- kasica

2. Data: 2007-01-01 12:15:22

Temat: Re: chwale baze Sephory
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> te matujaca.
> testowane Sylwestrem :)
> nie jakos szczegolnie tanecznym, ale dla mnie pare godzin bez poprawek
> nawet w stanie statycznym to jest cos.

Też chwalę (tyle, że ja mam te w tubce a niedawno Lia pisała, że ta w
słoiczku lepsza).
Makijaż trzymal się bardzo fajnie i ryło się nie świecilo :)

Pozdrawiam i wszystkiego naj w Nowym Roku :)
Ania

3. Data: 2007-01-01 12:46:50

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> te matujaca.
> testowane Sylwestrem :)
> nie jakos szczegolnie tanecznym, ale dla mnie pare godzin bez poprawek
> nawet w stanie statycznym to jest cos.

Nakładałaś ją też na powieki? Czy należy omijać okolice oczu?
Bo chciałam zapytać, jak się na tym cienie trzymają.

I czy ta baza to taki przezroczysty żel?

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

4. Data: 2007-01-01 14:11:04

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te matujaca.
>
> testowane Sylwestrem :)
> nie jakos szczegolnie tanecznym, ale dla mnie pare godzin bez poprawek

Ja jej użyłam pierwszy raz właśnie wczoraj. Na nią nałożyłam mój nowiutki
podkład Cliniqe i już w momencie nałożenia lśniłam jak lustro :((((
Olik

5. Data: 2007-01-01 15:48:18

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-01-01 15:11 Olik powiedzial/a :
> [...]
>
> Ja jej użyłam pierwszy raz właśnie wczoraj. Na nią nałożyłam mój nowiutki
> podkład Cliniqe i już w momencie nałożenia lśniłam jak lustro :((((

1. Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że po wklepaniu podkładu
trzeba 3 minuty poczekać aż zareaguje ze skórą.
2. A wykończenie pudrem?

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

6. Data: 2007-01-01 16:46:09

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]

1. Z mojego skromnego doświadczenia wynika, że po wklepaniu podkładu
trzeba 3 minuty poczekać aż zareaguje ze skórą.

Przez cały wieczór się świeciłam.

2. A wykończenie pudrem?

Nie miałam pudru. Pani w sklepie przekonywała, że nie będzie potrzebny :(
Olik

7. Data: 2007-01-01 16:56:37

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-01-01 17:46 Olik powiedzial/a :

> Nie miałam pudru. Pani w sklepie przekonywała, że nie będzie potrzebny :(

Dziwne zachowanie - powinna Ci wcisnąć puder na siłę :> Ale szczerze, to
delikatny puder, najlepiej sypki i transparentny, delikatnie ułatwia
wykończenie makijażu. Nie musi kosztować fortuny, radzę zacząć np. od
polskiej Vipery (20 parę złotych)lub pudrów sephorowych, jeśli chodzi o
prasowane.
A podkład wsmarowujesz w twarz,czy wklepujesz? Są chyba dwie szkoły, ale
wklepywanie ma moim zdaniem lepszą przyszłość jeśli chodzi o
nieświecenie się. A może tylko mi się tak wydaje?

8. Data: 2007-01-01 17:01:22

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-01-01 17:46 Olik powiedzial/a :

> Nie miałam pudru. Pani w sklepie przekonywała, że nie będzie potrzebny :(

Dziwne zachowanie - powinna Ci wcisnąć puder na siłę :>

Sto razy się pytałam czy aby na pewno mogę bez pudru (bo nie chciałam
kupować), więc pewnie, żeby sprzedać powiedziała, że tak.
Olik

9. Data: 2007-01-01 17:50:32

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2007-01-01 18:01 Olik powiedzial/a :
> [...]
>
> Sto razy się pytałam czy aby na pewno mogę bez pudru (bo nie chciałam
> kupować), więc pewnie, żeby sprzedać powiedziała, że tak.

Też kiedyś uciekałam od pudru - kolejna warstwa tapety. Ale dobrze
zrobiony makijaż, dobrze wykończony delikatnym pudrem wygląda
naturalnie, nie ma nic wspólnego z tapetą i nie należy od tego uciekać,
tylko próbować, kombinować aż znajdziesz optymalną kombinację.

noworoczne pozdrowienia,
A/S

10. Data: 2007-01-02 20:52:02

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> [...]
>
> Sto razy się pytałam czy aby na pewno mogę bez pudru (bo nie chciałam
> kupować), więc pewnie, żeby sprzedać powiedziała, że tak.

Serio wierzysz w to co mówią sprzedawcy? Przecież ona musiałaby sama
przetestować ten podkład na sobie i to właśnie bez pudru, żeby móc udzielić
Ci wiarygodnej informacji. Ile jest procent szans, że tak właśnie było?
Proponuję na przyszłość użyć próbki i sprawdzić na sobie albo kupić kosmetyk
dużo wcześniej, żeby przed imprezą nie czuć się kiepsko z powodu byle
podkładu. Swoją drogą Clinique to najgorsza IMO firma z tych niby lepszych.

Pozdrawiam
Teli.

Porysowana bluzka
Koniecznie fluid?
kosmetyczka i facet?
Kraków - la roche - kolorowe kosmetyki, w której aptece?
Krem FABERLIC