[chwalę] masło do ciała

11. Data: 2006-05-25 07:35:20

Temat: Re: [chwalę] masło do ciała
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka wrote:
> Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości

RAD

> Ale mój jest w szklanym, stylizowanym słoiku. Spojrzałam na polskich
> stronach i nie ma, chyba po prostu zrobię mu zdjęcie :)
zrob zrob :D ja chetnie tez sobie walne takie mazidlo na moja wolajaca o
pomoc skore :)

..::Mehi::..

12. Data: 2006-05-25 07:43:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 25 maja 2006 06:41 użytkownik
Czarnulka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kochana... Mleko ryżowe i wisienka. Mleko trochę bardziej intensywne,
> zapach słodkawy, aż chciałoby się zjeść :)

Mrrrrrrr jami-jami gdyby nie ta wisienka (nie znosze wisienek we wszystkim
od jogurtu po kremy :)

> Zapytam koleżankę, czy są inne :)

O, zapytaj, zapytaj, a ja sobie upatrze jakis bazarek, zapoluje i moze z
lupem wyjde :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

13. Data: 2006-05-25 15:12:46

Od: "szaca" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet gdyby wyprodukowała je ręcznie w piwnicy, byłabym dalej zachwycona -
> gęste jak prawdziwe masło, nawilża rewelacyjnie (nic się nie stało, jeśli
> następnego dnia zapomniałam się posmarować, a zwykle już mi się skóra
> łuszczy, zwłaszcza na łokciach), natłuszcza (dla mnie rewelka), pachnie
> delikatnie, dość długo. Zostawia tłustawy film na skórze, z tym że mnie to
> na przykład zupełnie nie przeszkadza. Baaardzo wydajne - mam dwa tygodnie, a
> nie wyjęłam nawet tego, co osiadło na zakrętce :)
> Ech, co ja zrobię, jak mnie praca rzuci - skąd wezmę następne opakowanie?

bazarek mieści się na Mokotowie dokładniej Jest to Pasaż Smyczkowa - mały
sklepik z kosmetykami, który znajduję się wciągu sklepików m. in. z obuwiem,
jedzeniem dla zwierząt, z torbami, z herbatami a knajpką z egipskim
jedzonkiem.
Oprócz zapachu wiśni i mleka ryzowego był jeszcze drugi z bambusem. Dla
wszystkich pozdro!!;))

14. Data: 2006-05-26 05:04:42

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> Mrrrrrrr jami-jami gdyby nie ta wisienka (nie znosze wisienek we wszystkim
> od jogurtu po kremy :)

Prawie nie czuć :)

> O, zapytaj, zapytaj, a ja sobie upatrze jakis bazarek, zapoluje i moze z
> lupem wyjde :)

No, to zaprzęgłam koleżankę osobiście do odpowiedzi :)

Czarnulka, która w życiu by nie pomyślała, że Dan Brown może zostać lekturą!

15. Data: 2006-05-26 05:07:07

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <

> to jeszcze zapytaj ktory to ten taki cudowny bazarek :>

Odpowiedź szacy pod spodem. O cenę delikatnie pytałam i zostałam delikatnie
zbyta :(
W końcu to prezent :)

Czarnulka

16. Data: 2006-05-26 07:46:19

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarnulka wrote:

> Odpowiedź szacy pod spodem. O cenę delikatnie pytałam i zostałam delikatnie
> zbyta :(
> W końcu to prezent :)

no to sama sie wybiore na ten bazarek :) bo szczerze mowiac strasznie
mnie zachecilas tym opisem :D

..::Mehi::..

17. Data: 2006-05-26 21:19:47

Od: "zelda" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, zapytaj, zapytaj, a ja sobie upatrze jakis bazarek, zapoluje i moze z
> lupem wyjde :)
>
> Krusz.

jestem przekonana, że widziałam to w Epi (Wrocław)

Ola

18. Data: 2006-05-27 07:29:33

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mehi:

> zrob zrob :D ja chetnie tez sobie walne takie mazidlo na moja wolajaca o
> pomoc skore :)

Przykro mi jednak nie zrobię (to znaczy zrobić mogę, ale poza mną nikt tego nie
zobaczy). Ktoś mi tydzień temu gwizdnął piórnik z końcówką flash do kompa :(

Czarnulka

19. Data: 2006-05-27 09:10:18

Temat: Re: maslo do ciala
Od: "tuptusia" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze widzialam to w Galerii Centrum, chyba sama sobie kupie
- kiedys chyba ogladalam ale jakos mnie nei przekonalo. Ael skoro
takie swietne...

20. Data: 2006-05-27 16:08:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 26 maja 2006 23:19 użytkownik
zelda, sącząc kawkę, wyklepał:

> jestem przekonana, że widziałam to w Epi (Wrocław)

O popatrz, Epi nawet niedaleko ode mnie. A po ile byl (tak pi razy oko).
Pytam, bo nie cierpie Epi, ale cena moze mnie zmobilizuje do przekroczenia
progow tego przybytku :)

Krusz.
--
Kruszyna