chwilowe otumanienie przez kobietę

41. Data: 2012-08-10 06:06:50

Temat: Re: chwilowe otumanienie przez kobietę
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-09 21:16, medea pisze:

> Lękliwy może.
>
> Ewa

A może to Wam udzieliła się qrza ślepota? ;>

42. Data: 2012-08-10 08:04:29

Od: ginger <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-09 21:15, medea pisze:

> Mądrości próbujesz sobie dodać nazywając kogoś głuptasem, a
> lekceważeniem co chcesz osiągnąć? Dodać sobie pewności siebie?
> Krótkonożne te sposoby.
> BTW Jeśli się nie chce z kimś rozmawiać, to się po prostu tego nie robi.
> Jakie to proste, prawda?

> Czyli to, czy złamałaś jakąś swoją zasadę, zależeć miałoby od czyjegoś
> samopoczucia? Zaskoczona jestem.
> Nie obchodzą mnie świat ani moralność Eda, ani Wasze ewentualne
> zaszłości. Czytam, co piszesz i widzę niekonsekwencję na przestrzeni
> trzech sąsiednich zdań. To wszystko.

Ewo? Kiedy ostatnio dałaś sobie odbój z usenetem na kilka dobrych
tygodni? Pytam, bo Twoja śmiertelna powaga w traktowaniu wątków daje Do
myślenia jakby kilu stetryczałych programistów, adminów, ikselka i
kryminalista, byli Twoją jedyną alternatywą na jakiekolwiek relacje
towarzyskie. Pomyśl o tym, czy aby nie wczówasz się tu za mocno i nie
wkładasz emocji tam, gdzie nikt ich nie traktuje serio tak jak byś
chciała(mówię tu za siebie jako dawno zgorzkniała persona). Ja tu wpadam
raz na pół roku i nie mam zamiaru komukolwiek z czegokolwiek się
tłumaczyć ponieważ nie traktuje już liter usenetu jak osoby a jako
zdania. :)

43. Data: 2012-08-10 08:07:25

Od: ginger <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 07:57, Ed pisze:

> Jeśli tak bardzo się obawiasz o swoje subiektywne odczucia, to może
> lepiej nie wystawiaj ich pod publiczną dyskusję.

Słuszne spostrzeżenie. Pomyśle o tym.

> Poza tym czy nie przyszło Ci czasem do głowy, że to Twoje odczucia mogą
> burzyć czyjś racjonalny porządek? ;>

Owszem. Dlatego jestem tu gdzie jestem.
A, i bądź łaskaw tak się nie roztkliwiać, bo medea wreszcie na bank
pomyśli, że burze ci Twoje cynamonowe ściany i żyć mi nie da jak cerber
na z długim łańcuchu. :)

44. Data: 2012-08-10 08:39:18

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea"

>Lękliwy może.

Strachliwy byłoby chyba trafniejszym słowem dla twojej hipotezy.
Komentarz dla Dębskiej, nie mam zamiaru dokopać Ewie. Dawno temu
zafascynował mnie Dirac i jestem po prostu uczulony na precyzję wypowiedzi.
Ja nawet jak ktoś zaprzecza "nie, nie, nie,.......,nie" liczę ilość
zaprzeczeń modulo dwa.

pzdr
olo

45. Data: 2012-08-10 09:25:06

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ginger" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamiaru komukolwiek z czegokolwiek się tłumaczyć ponieważ nie traktuje już
> liter usenetu jak osoby a jako zdania. :)

co prawda to głównie do Ewy - ale - wywołany posrednio-
jako stetryczały programista pozwole sobie na refactoring
.... :))))))))

Kolejny raz widać niekonsekwencje w twym rozumowaniu
- tłumaczysz się - deklarując że robisz to bez zamiaru tłumaczenia się
:))))

deklarujesz -że literki usenetu to nie osoby
ale do tych literek - np. Ewy - piszesz z emocjami
- troska o Ewe i jakies pokrętne emocje dla (Fr)Eda :))))

- krytkujesz powage - ale sama jestes zasadnicza
i jakby nieco usztywniona :))))

W kwestii połówek - wiesz to jest takie złudzenie
- ta połówka to wewnętrzny - wymyślony ideał.
Zwykle pokazuje sie go wtedy - gdy nie można
go sprawdzić - bo jest , z jakichs powodów,
nie weryfikowalny - nie osiągalny np. Karenina, ... .
Ten ideał osiaga swa wartośc własnie
poprzez swą nieosiągalność - czyli
nie weryfikowalność.
Chyba , że masz jakies pozytwne przykłady
- udane wersje - zyli długo i .... i nie trywialnie ? :)))))
Jeśli tak to chętnie sie zapoznam ... :))))

podsumowując klasykiem
"Tak, by nam się serce śmiało do ogromnych, wielkich
rzeczy. A tu pospolitość skrzeczy..."

I żeby nie było - jestem zdeklarowanym
idealistą - tylko świadomym swego upośledzenia :))))))))

46. Data: 2012-08-10 09:42:15

Od: ginger <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 11:25, czy.to.wazne pisze:

> Użytkownik "ginger" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> co prawda to głównie do Ewy - ale - wywołany posrednio-
> jako stetryczały programista pozwole sobie na refactoring
> .... :))))))))

Skąd ja wiedziałam, że się czepniesz...

Kraj: Polska
State / Region: Kujawsko-Pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Latitude: 53,1271
Długość geograficzna: 18,02
Co do reszty...

> [...]
> rzeczy. A tu pospolitość skrzeczy..."
>
> I żeby nie było - jestem zdeklarowanym
> idealistą - tylko świadomym swego upośledzenia :))))))))

...zostań Bogiem. :)(emocjonalnie)

47. Data: 2012-08-10 09:55:03

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-08-10 11:25, czy.to.wazne pisze:

> ...zostań Bogiem. :)(emocjonalnie)

ta pozycja jest chyba już obsadzona ? :-)( tak słyszałem )

48. Data: 2012-08-10 10:56:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 10:04, ginger pisze:

> [...]
> wpadam raz na pół roku i nie mam zamiaru komukolwiek z czegokolwiek
> się tłumaczyć ponieważ nie traktuje już liter usenetu jak osoby a jako

A zatem literkom zalecasz detox, czyli "odbój z usenetem"?
Oj, Iska, Iska, weź już nie kręć więcej i odpuść wreszcie Edziowi, bo to
zgorzknienie Ci nie służy.
Wiesz, wiara w dwie połówki tej samej pomarańczy ma sens pod warunkiem,
że się zwiążesz z kimś, kto jest tego wart, wtedy łatwiej przetrwać
jakieś małe i większe kryzysy. Kiedy ta druga osoba/związek z nią Cię
niszczy, wypala, zatruwa, to wtedy taką wiarę o kant rozbić. Chyba że
się lubi martyrologię.

Ewa

49. Data: 2012-08-10 10:59:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 11:25, czy.to.wazne pisze:

> Chyba , że masz jakies pozytwne przykłady
> - udane wersje - zyli długo i .... i nie trywialnie ? :)))))

A żyli długo i trywialnie to już nie jest udana wersja?

Ewa

50. Data: 2012-08-10 10:59:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 11:42, ginger pisze: