chyba grzeszę

1. Data: 2001-09-24 19:35:35

Temat: chyba grzeszę
Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem, że to nie na miejscu, ale najlepiej o grzechy pytac księdza
itp.Otóż moja najukochańsza żona zadała mi pod karą niewpuszczenia do domu
sprowadzenia możliwie największej listy półproduktów i surowców do produkcji
posiłków z wyszczególnieniem ich IG czyli Indexu Glikemicznego, czy jakoś
tak to się nazywa. Mówi, że to dla mojego dobra bo te kilogramy do
zrzucenia... Pomocy
Marek W

1. Data: 2001-09-25 05:21:02

Temat: Re: chyba grzeszę
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek walczuk" <m...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
> posiłków z wyszczególnieniem ich IG czyli Indexu Glikemicznego, czy jakoś
> tak to się nazywa. Mówi, że to dla mojego dobra bo te kilogramy do

To najlepiej niech cie wypusci z domu bys w ksiegarniach poszukala jej
ksiązki "Dieta dobrych kalorii", tak jest wszystko o tej diecie, przepisy i
tabele produktów z indeksami.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-25 05:41:22

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To najlepiej niech cie wypusci z domu bys w ksiegarniach poszukala

ups, zrobilam z Was...poszukal mialo byc:-)

Basia

1. Data: 2001-09-25 06:11:18

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
:
[...]
albo jesli juz masz dostep to w internecie, w ksiegarniach znajdziesz ksiazke
"Jesc aby schudnac".
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-09-25 09:21:56

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} napisał:

> [...]
> : produkcji
> : > posiłków z wyszczególnieniem ich IG czyli Indexu Glikemicznego, czy jakoœ
> : > tak to się nazywa. Mówi, że to dla mojego dobra bo te kilogramy do
> : > zrzucenia... Pomocy
> :
> : To najlepiej niech cie wypusci z domu bys w ksiegarniach poszukala jej
> : ksišzki "Dieta dobrych kalorii", tak jest wszystko o tej diecie, przepisy i
> : tabele produktów z indeksami.
> :
> albo jesli juz masz dostep to w internecie, w ksiegarniach znajdziesz ksiazke

Po co on ma chudnac gdy nie jest gruby ?
Przeciez to nie Ameryka. W Europie, Azji wiekszosc ludzi je byle jak,
malo i sa chudzi.
Wystarczy wyjsc na ulice to godzine trzeba szukac grubego.
Wystarczy odrobina ruchu, troche pracy fizycznej i wiekszosc ludzi
bedzie chuda jak szczapa.

1. Data: 2001-09-25 18:14:13

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wystarczy wyjsc na ulice to godzine trzeba szukac grubego.
> Wystarczy odrobina ruchu, troche pracy fizycznej i wiekszosc ludzi

post Eksperta pozostawic nalezy bez komentarza, nie pomogl a i bzdur przy
okazji naklepal
za rada Basi, leć do ksiegarni.

Mechcia
ide szukac grubych na ulicach...heh

1. Data: 2001-09-25 18:49:40

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci

> post Eksperta pozostawic nalezy bez komentarza, nie pomogl a i bzdur przy
> okazji naklepal
> za rada Basi, leć do ksiegarni.

Owszem, poczytac mozna i tym i tamtym, ale gdy nadeszla swiatowa recesja
to wnet wszyscy beda chudzi i bladzi.
Wielu szybko schudlo inwestujac w akcje spolek gieldowych.
Moze to byc dobra metoda na odchudzenie portfela.

Ale naprawde, grubego to na ulicy nie widzialem od tygodnia, sami
wychudzeni.

1. Data: 2001-09-25 21:32:15

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

apo apo apo kalipsa