Re: chyba nie do konca rozumiem

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: chyba nie do konca rozumiem
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<jaijbg$gqe$1@news.onet.pl> <jaik3r$jf9$1@news.onet.pl>
<1...@4...net> <jajkes$ca1$1@news.onet.pl>
<3kog62e7w4fy$.15d8pq2dxf0w7.dlg@40tude.net> <jajspe$aa1$1@news.onet.pl>
<wxukmvrsidzm$.1kv5hi38us6is.dlg@40tude.net> <jaksf7$jv9$1@news.onet.pl>
<jakt7g$4tb$1@speranza.aioe.org> <jaktl5$n04$2@news.onet.pl>
<4ecdfbc7$0$8450$65785112@news.neostrada.pl>
<jal5bs$rtg$1@inews.gazeta.pl> <jal62h$i3$1@news.onet.pl>
<jalrcv$raq$1@news.onet.pl> <jam69i$4pi$1@news.onet.pl>
<4ecf33c4$0$1456$65785112@news.neostrada.pl> <jaoldl$prq$1@news.onet.pl>
<4ecfe6e7$0$1444$65785112@news.neostrada.pl>
<srn3l6gkc2gb.tr0qcab5zjto$.dlg@40tude.net>
<jap4v1$r03$3@news.icm.edu.pl>
Date: Sat, 26 Nov 2011 00:55:29 +0100

Dnia Fri, 25 Nov 2011 23:31:02 +0100, medea napisał(a):

> Ale na pewno mają na nią wpływ nieszczęśliwi znajomi z grubymi dziećmi.

Znowu coś tworzysz - tym razem o "nieszczęśliwych znajomych".
Zaczynam mieć już szczerze dosyć Twoich kłamstw i insynuacji.
Twój charakter wybitnie mi nie odpowiada - kłamiesz, insynuujesz coś, czego
nigdy nie powiedziałam, nadinterpretowujesz albo zgoła opacznie
przedstawiasz moje wypowiedzi. To tkwi Twojej psychice. I na pewno jest
zwiazane z realnym życiem...
PLONK

XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe