chyba nie do konca rozumiem

111. Data: 2011-11-23 19:26:35

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 10:59:29 +0100, medea napisał(a):

> A - jakby nie patrzeć - lot do Smoleńska nie był prywatnym lotem, tylko
> służbowym. W dodatku państwowym.
> Nie przesadzajmy zatem.

Niektórzy nie odróżniają go od wyjazdu integracyjnego z firmy Polish Lody,
niestety mamy takich obywateli, jakich sobie wychowaliśmy.

> Dziwne tylko, że takich samych odszkodowań nie przyznano chociażby
> rodzinom ofiar tragedii Casy.

"W połowie tygodnia MON ma zawrzeć przed sądem ugodę z ostatnią osobą,
która zgłosiła się do resortu po zadośćuczynienie i odszkodowanie w związku
katastrofą pod Mirosławcem. Dotychczas porozumienia zawarto z 77 osobami.
Każda dostała po 250 tys. zł."
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ostatnie-odszkodowani
a-za-katastrofe-casy,1,4875584,wiadomosc.html

112. Data: 2011-11-23 19:32:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:15:22 +0100, Nixe napisał(a):

> "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ponoć nie.
> Zresztą po co - to rządowy samolot.
> Ubezpieczyć można nawet po wypadku.

Twoja zawiść o pieniądze jest przerażająca.

113. Data: 2011-11-23 19:33:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:17:49 +0100, Nixe napisał(a):

> Tak, ale nie wszyscy pasażerowie byli_pracownikami_aparatu państwowego.

Ach, znowu ci podli księża :->

114. Data: 2011-11-23 19:34:39

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:26, Ikselka pisze:

> Niektórzy nie odróżniają go od wyjazdu integracyjnego

Nie, po prostu nie wszyscy wierzą ślepo w uczciwość wszystkich
funkcjonariuszy państwowych. No ale jeśli wychodzisz z założenia, że
jeśli coś odbywa się za państwowe pieniądze to zawsze musi mieć znamiona
państwowości, to ... trudno.
Hint: - nie każdy radiowóz pędzący na sygnale pędzi w sprawach służbowych.

N.

115. Data: 2011-11-23 19:35:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:26:50 +0100, Nixe napisał(a):

> Zatem uczciwie na
> to patrząc, jeśli ktoś ma za co żyć - bo ma inne dochody, oszczędności,
> odszkodowanie z innego tytułu, to rekompensata finansowa ze strony Państwa
> powinna być dostosowana poziomem do tych pozostałych źródeł utrzymania. A
> tak to jednakową kasę dostanie zarówno uboga, bezrobotna wdowa, która
> straciła męża i jak i zamożna bizneswomen, której zginął syn. Jest to dla
> mnie co najmniej niemoralne.

Państwo niektórzy mylą z matką Teresą z Kalkuty albo z Janosikiem.

116. Data: 2011-11-23 19:35:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Twoja zawiść o pieniądze jest przerażająca.

Szmajdzińskiej też nie żałujesz grosza?

--

Paulinka

117. Data: 2011-11-23 19:36:01

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:32, Ikselka pisze:

> Twoja zawiść o pieniądze jest przerażająca.

Żadna zawiść.
Poszukaj dokładnie jakie mam zdanie na temat odszkodowań.

N.

118. Data: 2011-11-23 19:37:01

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:33, Ikselka pisze:

> Ach, znowu ci podli księża :->

Pudło. Ale dobrze, że i o księżach przypomniałaś.

N.

119. Data: 2011-11-23 19:38:05

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja zawiść o pieniądze jest przerażająca.

Swoją drogą ciekawi mnie jakie byłoby Twoje stanowisko w tej sprawie,
gdyby to samolot Tuska i jego świty runął te kilka dni wcześniej.

N.

120. Data: 2011-11-23 19:38:37

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Swoją drogą ciekawi mnie jakie byłoby Twoje stanowisko w tej sprawie,
> gdyby to samolot Tuska i jego świty runął te kilka dni wcześniej.

Ale przecież nie mógł runąć, bo wtedy Rosjanie nie przeprowadzili zamachu!

Sz.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza