chyba nie do konca rozumiem

131. Data: 2011-11-23 19:53:09

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:45, Ikselka pisze:

> Mówisz o sprawach NIE DO ZROZUMIENIA dla większosci zwykłych wyjadaczy...

Spuść trochę powietrza z wentylka to zrozumiesz o czym _JA_ piszę.

N.

132. Data: 2011-11-23 19:56:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:48:20 +0100, Nixe napisał(a):

> "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No zwłaszcza Janusz Zakrzeński albo Sławomir Skrzypek, że się tak przyczepię
> chcąc mieć ostatnie zdanie ;-)

Miej już ostatnie, blagam, skoro nie wiesz, co to jest NBP i Związek
Piłsudczyków. I że naprawdę ww osoby BYŁY przedstawicielami naszego
państwa. Kiwam ze smutkiem głową nad Twoją żenadą...

133. Data: 2011-11-23 19:57:06

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:50, Ikselka pisze:

> Akurat co do Skrzypka - nie moge wyjść z podziwienia, jak można wątpić w
> to, że był przestawicielem państwa. Chyba pewne osoby nie kumają, czym jest
> NBP!!! Nie przypuszczalam, ze istnieje w społeczeństwie aż tak tragiczna
> nieświadomość...

Ja nie przypuszczałam, że aby sprawnie pełnić funkcję szefa NBP
koniecznym jest uczestnictwo w uroczystościach katyńskich.
Dziwne, że szef Rady Polityki Pieniężnej czy Minister Finansów też się
nie wybrali. Się nie poświęcili dla dobra ojczyzny :(

N.

134. Data: 2011-11-23 19:57:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miej już ostatnie, blagam, skoro nie wiesz, co to jest NBP i Związek
> Piłsudczyków. I że naprawdę ww osoby BYŁY przedstawicielami naszego
> państwa. Kiwam ze smutkiem głową nad Twoją żenadą...

Z tym Związkiem Piłsudczyków w służbie publicznej na tych obchodach to
ja bym nie przesadzała.

--

Paulinka

135. Data: 2011-11-23 19:59:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> [...]
> Dziwne, że szef Rady Polityki Pieniężnej czy Minister Finansów też się
> nie wybrali. Się nie poświęcili dla dobra ojczyzny :(

XL do jutra nie skończy odpowiadać, może wrzućmy na luz, co? ;)

A w sumie...

--

Paulinka

136. Data: 2011-11-23 19:59:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:54:00 +0100, Nixe napisał(a):

> No litości. Przede wszystkim aktor

Piłsudczyk, działacz Związku Piłsudczyków!

> i pracownik banku.

PREZES.
Wiesz, co to jest NBP?

Twoja ignorancja sięga już dna.

137. Data: 2011-11-23 20:00:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 11:58:07 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ani BP ani nawet Statoil ;)

Może już jej nie tłumaczcie...

138. Data: 2011-11-23 20:01:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:02:44 +0100, Szaulo napisał(a):

> W Twoim imieniu powinien dbać m.in. o to, żeby inflacja nie była
> za wysoka.

Dbał przede wzystkim też o to, aby Polska nie podpisywała z Zachodem
dalszych umów zadłużeniowych - dlatego zginął!

139. Data: 2011-11-23 20:01:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:04:53 +0100, Nixe napisał(a):

> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> Nie ma znaczenia.
> Jakoś nie czuję reprezentowania mnie, jako obywatelki, przez szefa banku NBP
> :)
> Może to błąd?

Bardzo duży.

140. Data: 2011-11-23 20:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:10:52 +0100, Nixe napisał(a):

> "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Ale nie poleciał tam jako przedstawiciel całego społeczeństwa, tylko
> przedstawiciel konkretnego związku, z którym część społeczeństwa nie musi
> się wcale identyfikować. Ale ok - tutaj mogę się zgodzić, że w tym przypadku
> nie był to bynajmniej wyjazd (pół)prywatny albo nieuzasadniony.

> Owszem ważna, ale na Boga nie na uroczystościach katyńskich.
> Poza tym nie nazywajmy tego funkcją - to normalna posada, za normalną kasę,
> a nie działalność charytatywna.
>
> N.

Ale wiesz chociaż, ze poziom Twej swiadomości obywatelskiej jest żenujacy?

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza