chyba nie do konca rozumiem

241. Data: 2011-11-23 21:41:58

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 22:37, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak ze dwa tygodnie i ten wątek sam umrze :)
> (chyba już lawina ruszyła i nie da się jej zatrzymać...)

I dobrze. Ileż można nie do końca rozumieć?!!!

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

242. Data: 2011-11-23 21:44:41

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 22:06, Ikselka pisze:

> Z PAŃSTWOWOŚCIĄ ma.

W jakim sensie?

N.

243. Data: 2011-11-23 21:47:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:42, Ikselka pisze:

> [...]
> demograficzną! - strata jednego członka rodziny o TAKIM statusie moralnym i
> kulturalnym jest nie do powetowania jeszcze w następnych pokoleniach, które
> będą uboższe w o wiele szerszym pojęciu, ponieważ mają przez tę stratę
> odebraną nie tylko finansową możliwość rozwoju, ale przede wszystkim
> moralną, intelektualną, kulturową i socjalną. To samo twierdzę o ofiarach
> katyńskiego mordu. Dlatego własnie państwo polskie powinno się upomnieć o
> odszkodowania za swoich obywateli zamordowanych w Katyniu.
> Ale sie nie upomni, bo rządzi, kto rządzi.

No więc jednak to nie były odszkodowania za krewnych z Katynia?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

244. Data: 2011-11-23 21:48:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie poleciał tam jako aktor.

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie poleciał tam jako aktor.

Polecial jako aktor. Zamiast Englerta, ktory czasu nie mial.
Mial czytac pamietniki.

245. Data: 2011-11-23 21:49:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:44, Nixe pisze:

> To albo jedno albo drugie, bo to się wyklucza.
> Zwłaszcza, że wg ostatnich doniesień Janosik wprawdzie odbierał bogatym,
> by dawać biednym, ale po drodze jednak zatrzymywał dla siebie :)

Podatek obrotowy ;)

246. Data: 2011-11-23 21:51:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 10:59, medea pisze:

> Dziwne tylko, że takich samych odszkodowań nie przyznano chociażby
> rodzinom ofiar tragedii Casy.

http://www.google.com/search?hl=pl&q=casa+odszkodowa
nia

247. Data: 2011-11-23 21:53:22

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

A to pardon. Byłem pewien, że jako piłsudczyk.

A to jeszcze raz pardon. Zob. wyżej.

Sz.

248. Data: 2011-11-23 21:55:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> [...]
> wiadomości news:4ecd6aee$0$8450$65785112@news.neostrada.pl...

> A to pardon. Byłem pewien, że jako piłsudczyk.

Jednym słowem zginął za wolność Naszą i Waszą, czy jak to tam szło.

--

Paulinka

249. Data: 2011-11-23 21:55:27

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

[...]

A tak w ogóle jakoś najbardziej Karpiniuka mi brakuje z tych, którzy
zginęli. Młody, wesoły chłopak. Z błyskiem w oku i nerwem.

Sz.

250. Data: 2011-11-23 21:56:13

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 22:40, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2011-11-23 22:24, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:
> Oj, Haniu, a ty jak dziecko...

Ja zawsze jak dziecko.
Co najmniej zas, tak naiwnie, podobno ;)

> Wszak rozmawia się z osobami, które nas
> interesują.

NocoTy?
A na przyklad taka Ixi leci jak leci.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza