chyba nie do konca rozumiem

311. Data: 2011-11-24 01:52:01

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:jajk3l$s18$4@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2011-11-23 14:55, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> W dodatku był człowiekiem bardzo zabieganym i nie chciał się tłoczyć jak
> bydlę jakie w pociągu.

nie ma znaczenia. Nawet jesli by sie tloczyl, to PKP bylby winny gdyby sie
cos stalo z ich winy.

i.

312. Data: 2011-11-24 05:47:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 23:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

To NBP już nie drukuje pieniążków?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

313. Data: 2011-11-24 06:10:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-24 01:07, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Musi. Pisz zwięźlej.

A widzisz, Redi! Pisz jak kiwiko. Ona jest tutaj szczególnie zrozumianą.

Qra

314. Data: 2011-11-24 07:41:21

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 01:06, Ikselka pisze:

> Nie mają tylko dla takich osób, jak Ty.
> Dla takich jak ja ma znaczenie nie funkcja, tylko polskość.

Żal mi Cię :)
Chwilę wcześniej szydziłaś, że nie wiem, czym jest NBP i na czym polega
funkcja prezesa tego banku, skoro dziwię się, że Skrzypek znalazł się na
liście wyjazdowej do Katynia, a teraz piszesz, że chodziło tylko o ...
polskość. Zdecyduj się kobieto.
Ale dobrze wiedzieć, bo zakładam, że gdy kolejnym razem za Twoje podatki
pojedzie cała ekipa potworków Palikota (*polscy* parlamentarzyści, jak
bum cyk cyk), to nawet słówkiem nie piśniesz.

W sumie Nergala mogli wziąć. Też Polak.
I ważna postać w polskim sądownictwie.

N.

315. Data: 2011-11-24 07:45:37

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 01:11, zażółcony pisze:

> Ale taki już urok VIPowskich uroczystości. Głupio to zabrzmi
> w kontekście katastrofy smoleńskiej - ale te uroczystości to
> są ich 'imprezy integracyjne'. Kosztowne to jest, owszem.
> No ale taki urok tego świata. VIPy po prostu istnieją.

Ja to wiem :) Tylko usiłowałam z Ikselki wyciągnąć.
A ona uparcie jakieś patetyczne teksty o polskości i poświęceniu za
ojczyznę płodzi.

> Żałować to im trzeba jakichś kosmicznych
> pseudo-szkoleń na jakichś egzotycznych, wyizolowanych wysepkach
> na Pacyfiku, gdzie wszyscy piją na umór.

Czego chcesz, chorują potem równo.
To jest dopiero poświęcenie ;-)

N.

316. Data: 2011-11-24 07:46:12

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 01:15, Ikselka pisze:

> A któremu daleszyckiemu księdzu wszystko wolno?

To już sama najlepiej wiesz :)

N.

317. Data: 2011-11-24 07:54:26

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 08:41, było cicho i spokojnie, aż tu Nixe jak pierdolnie:

> [...]
> pojedzie cała ekipa potworków Palikota (*polscy* parlamentarzyści, jak
> bum cyk cyk), to nawet słówkiem nie piśniesz.

Sorry, ale mam juz dosc twojego pretensjonalnego pierdolenia.
Plonk scierwo mentalne.
I mozesz mnie teraz tez zalowac :)

318. Data: 2011-11-24 07:56:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-11-24 01:07, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A widzisz, Redi! Pisz jak kiwiko. Ona jest tutaj szczególnie zrozumianą.

Albo jak qra, ewentualnie niejaki ghołst. Wszak krotko, daje wieksze szanse
na przeczytanie w calosci.

319. Data: 2011-11-24 07:57:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-11-23 23:39, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To NBP już nie drukuje pieniążków?

Ja slyszalem, ze jakas miednica.

320. Data: 2011-11-24 08:00:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 00:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Taki eufemizm - na określenie braku argumentów.

Uscisle - mnie chodzilo o brak merytorycznych argumentow
u Ciebie, czyli u XL.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza