chyba nie do konca rozumiem

341. Data: 2011-11-25 08:08:18

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 17:57, Ikselka pisze:

> No właśnie nie - zatem pytam i czekam na konkrety.

Jakie konkrety? To był sarkazm.
Rzadko kiedy tłumaczę, kiedy piszę ironicznie czy sarkastycznie, ale
widzę, że tym razem się nie obejdzie, bo będziesz mnie dusić do upadłego.

N.

342. Data: 2011-11-25 10:07:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jaki "czas wojny"???
> Dawanie dupy nastąpiło jak najbardziej w czasach dzisiejszych - w
> odniesieniu i do Katynia, i do Smoleńska.

W Smoleńsku zawiniła zwykła ludzka głupota i cały szereg niedopatrzeń, a
nie celowe działanie obcych sił.

--

Paulinka

343. Data: 2011-11-25 10:13:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A nie jesteś pewna, jak szło?

Ironii nie czujesz?

--

Paulinka

344. Data: 2011-11-25 10:14:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Strasznie wybiórczo sie uczysz, a jak chętnie!

Uczę się wyłącznie od najlepszych :>

--

Paulinka

345. Data: 2011-11-25 12:15:11

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:22, Nixe pisze:

> Niestety nie mamy wyjazdów integracyjnych.
> Skarb Państwa jak na złość nie funduje takich atrakcji prywatnym firmom.

Ale za to przynajmniej dobrze informuje opinię publiczną,
na temat swoich posunięć finansowych:

http://nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_20
11/in23.html

:)))

346. Data: 2011-11-25 12:30:33

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 13:15, zażółcony pisze:

> Ale za to przynajmniej dobrze informuje opinię publiczną,
> [...]

"W dniu dzisiejszym NBP dokonał sprzedaży pewnej ilości walut obcych za
złote"

I tak dobrze, że nie napisali po prostu "w jednym z ostatnich dni NBP
dokonał pewnej transakcji" ;-)

N.

347. Data: 2011-11-25 17:08:46

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 00:41, Aicha pisze:

> Ale problem w tym, że tych pierwszych czasem też trzeba omijać, właśnie
> ze względu na owo wybujałe mniemanie, nijak nie przystające do
> rzeczywistości, bo są nie do wytrzymania.
> Ot, taki mój skromny wtręcik :)

A więc umiar wszędzie mile widziany. W asertywności także. Nie wiem
tylko, czym ograniczyć samouwielbienie.

michał

348. Data: 2011-11-25 17:45:07

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> A więc umiar wszędzie mile widziany. W asertywności także. Nie wiem tylko,
> [...]

Pouwielbiac tez innych...
I tu lezy pies pogrzebany.

MK

349. Data: 2011-11-25 18:04:35

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> względu na owo wybujałe mniemanie, nijak nie przystające do
> rzeczywistości, bo są nie do wytrzymania.

No bywają, bo prosiaki .... uwielbiają tylko siebie ?
Jakby się tak podzieliły trochę, to ciągnęłoby każdego jak mrówkę do dżemu
....., c'nie?

MK

PS. Trywializuję i zabawiam się trochę :-)))). Wybaczysz, prawda?

350. Data: 2011-11-25 18:05:41

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotycza roznych obszarow cech.
>
> Iksela: jesli napisze, ze jestem swietna to wszyscy uwierza, ze jestem
> swietna, nawet jesli napisze to bardzo glupio i doloze do tego wiele
> innych
> glupot (nawet jesli sama w duchu uwazam sie za przegrana).
>
> Tymczasem radosc zycia i kopa dostajemy wtedy, gdy siebie nie zameczamy,
> ze
> podjeslimy bledne decyzje, bledne dzialanie (patrzac w przeszlosc), a
> wybory
> (na przyszlosc) maja twarde poparcie przekonania ich slusznosci.

Zgadzam się.
Ale co z tego?

MK

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza