chyba nie do konca rozumiem

71. Data: 2011-11-23 11:02:44

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jaijok$ia7$1@news.onet.pl...
> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> Nie ma znaczenia.
> Jakoś nie czuję reprezentowania mnie, jako obywatelki, przez szefa banku
> NBP :)
> Może to błąd?

Chyba tak. W Twoim imieniu powinien dbać m.in. o to, żeby inflacja nie była
za wysoka.

Sz.

72. Data: 2011-11-23 11:03:00

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Rzeco?

Ale które zdanie konkretnie mam wyjaśnić? :)

N.

73. Data: 2011-11-23 11:04:53

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> Ech, Nixe, Nixe ... :)
> NBP to też nie PKO BP :)

Nie ma znaczenia.
Jakoś nie czuję reprezentowania mnie, jako obywatelki, przez szefa banku NBP
:)
Może to błąd?

N.

74. Data: 2011-11-23 11:10:52

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Nie poleciał tam jako aktor.

Ale nie poleciał tam jako przedstawiciel całego społeczeństwa, tylko
przedstawiciel konkretnego związku, z którym część społeczeństwa nie musi
się wcale identyfikować. Ale ok - tutaj mogę się zgodzić, że w tym przypadku
nie był to bynajmniej wyjazd (pół)prywatny albo nieuzasadniony.

> szef banku centralnego (to nie jest "pracownik banku" - to teoretycznie
> bardzo ważna funkcja państwowa,

Owszem ważna, ale na Boga nie na uroczystościach katyńskich.
Poza tym nie nazywajmy tego funkcją - to normalna posada, za normalną kasę,
a nie działalność charytatywna.

N.

75. Data: 2011-11-23 11:11:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:
> [...]
>
> Owszem ważna, ale na Boga nie na uroczystościach katyńskich.
> Poza tym nie nazywajmy tego funkcją - to normalna posada, za normalną

Coś się dzisiaj podkładasz ;)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Funkcjonariusz_publiczn

Paulinka

76. Data: 2011-11-23 11:13:53

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 12:04, Nixe pisze:
> "zażółcony" <r...@c...pl> napisał

> Nie ma znaczenia.
> Jakoś nie czuję reprezentowania mnie, jako obywatelki, przez szefa banku
> NBP :)
> Może to błąd?

NBP to trochę mało. To jest cała masa instytucji stowarzyszonych, ściśle
współpracujących. Np. KNF, KNB, BIK, KIR, GIIF.

Bezpośrednio może tego tak nie czujesz, ale np. te instytucje pilnują,
by banki komercyjne przestrzegały prawa. Np. taka pierdoła: żeby
banki komercyjne rzetelnie informowały Ciebie, ich klienta, o wysokości
oprocentowania kredytów i miały jak najmniejsze możliwości ukrywania
kosztów (ubezpieczenia, prowizje, jakieś dodatkowe opłaty związane
z czynnościami cywilno-prawnymi). Żeby nie mogły szastać Twoimi
danymi osobowymi, a szczególnie w powiązaniu z informacjami
o Twojej sytuacji finansowej. Żeby nie każda instytucja finansowa
mogła siebie nazywać bankiem - a tylko, jeśli spełnia odpowiednie
standardy ochrony klienta i jego finansów. Itp. 'pierdoły'.
O zadaniach związanych ze stabilizacją kursów walut nie wspomniałem,
ale to też gruba działka i duże wyzwania.

77. Data: 2011-11-23 11:14:39

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> OK, choć nie tyle w moim imieniu, ile dla mnie, ale to niuans
> Przy czym nie musi swoich celów* realizować poprzez wyjazdy na
> uroczystości katyńskie czy jakiekolwiek inne nie związane z finansami. Ale
> tu znów moja małostkowość wyszła :(
>
> * Do głównych obszarów działalności NBP należą:
> a.. prowadzenie polityki pieniężnej,
> b.. działalność emisyjna,
> c.. rozwój systemu płatniczego,
> d.. zarządzanie rezerwami dewizowymi Polski,
> e.. obsługa Skarbu Państwa,
> f.. działalność edukacyjna i informacyjna.

Jasne. Niektórzy podróżni byli słabo związani z celem wizyty (za to mocno z
PiSem).
Ale za głośno nad tymi trumnami też nie powinno być (poza wyciągnięciem
wniosków na przyszłość).

Sz.

78. Data: 2011-11-23 11:15:24

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

79. Data: 2011-11-23 11:16:39

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Z państwowej.

Ale z akcyzy za paliwo czy z mojego ZUSu? :)

N.

80. Data: 2011-11-23 11:17:00

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 12:16, Nixe pisze:

> Ale z akcyzy za paliwo czy z mojego ZUSu? :)
Jeden wór ...
Na pewno z jakiegoś konta księgowego :)

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza