chyba nie do konca rozumiem

81. Data: 2011-11-23 11:17:57

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jaijl3$hor$1@news.onet.pl...

> Ale które zdanie konkretnie mam wyjaśnić? :)

łostatnie

82. Data: 2011-11-23 11:18:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:

> Ale z akcyzy za paliwo czy z mojego ZUSu? :)

A tego to nie wiem, pewnie jest jakiś specjalny fundusz celowy. Jak
wyguglam w wolnej chwili, to wrzucę.

--

Paulinka

83. Data: 2011-11-23 11:22:26

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Funkcjonariusz_publiczn

Formalnie wszystko się zgadza, ale chodziło mi o to, że samo słowo "funkcja"
kojarzy się (przynajmniej mi) z tym, że ktoś wypełnia swoje zadania, ale
niekoniecznie ma z tego jakieś korzyści. Może niesłusznie mi się tak
kojarzy.

N.

84. Data: 2011-11-23 11:23:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ale tu zginęli przedstawiciele państwa (czyli nas) jako przedstawiciele
> państwa (czyli nas), że zostanę na chwilę adwokatem strony przeciwnej.

Bez przesady, to sa tylko okragle slowa.

Po prostu czas pogodzic sie z rzeczywistoscia - nie jest, nie bylo i nie
bedzie po rowno (ani "sprawiedliwie"*). Koniec.

Podobnie jeden zarabia 1200, a drugi 12000, trzeci 120000, itd.

*cudzyslow, bo co to znaczy sprawiedliwie?

85. Data: 2011-11-23 11:24:29

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> łostatnie

Aaaa to takie zielone było i gryzące w tyłek :)

N.

86. Data: 2011-11-23 11:24:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> I szanse przyzerowe :(
> Ale o czym my tutaj ... toż nie od wczoraj wiadomo, że kto bliżej koryta,
> ten najwięcej korzysta.

Owszem, przy czym koryto roumialbym baaardzo szeroko.

87. Data: 2011-11-23 11:26:36

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w

> A tego to nie wiem, pewnie jest jakiś specjalny fundusz celowy.

Pewnie ten na walkę z deficytem.
OK, już nic nie mówię :)

N.

88. Data: 2011-11-23 11:27:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa to takie zielone było i gryzące w tyłek :)

auć

89. Data: 2011-11-23 13:51:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2011-11-23 04:22, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> A wycieczkę może zasponsoruje ktoś. A może nawet cała rzesza ktosiów.

Ty zainwestuj. Interes Ci sie zwroci.

i.

90. Data: 2011-11-23 13:55:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@...ll> wrote in message news:jaief4$vtt$1@news.onet.pl...
(...)
> Przy składaniu się przez podatników pełna ekstrapolacja liniowa utraconych
> przyszłych dochodów byłaby niesłuszna. Np. żona milionera nie powinna mieć
> automatycznie prawa do życia w takim luksusie jak przed śmiercią męża na
> koszt podatników.

a dlaczego by nie? przez to, ze maz lecial w panstwowym, dupianym i zle
zabezpieczonym locie, jej zycie i jej rodziny moze sie zmienic dosc
drastycznie. Co innego gdyby maz zapil, i sie zabil na slupie. A co innego
jesli zawierzyl swoje bezpieczenstwo organizatorom.

i.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza