ciągła chęć jedzenia

1. Data: 2003-05-21 07:51:12

Temat: ciągła chęć jedzenia
Od: "malgos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
w czym pomaga zielona i czerwona herbata i czy w ogole na cos pomaga. ile
razy pije sie ja w ciagu dnia.

drugie pytanie wiaze sie z zaspokajaniem glodu :). od prawie roku chodze na
aerobik (3x w tygodniu) i dość czesto jezdze na rowerze. nie stosuje zadnej
diety, waga nie spadla w dol ale cialo ogolnie sie poprawilo. od pewnego
czasu zauwazylam jednak ze zaczynam jesc wiecej i czescciej czuje glod (juz
po okolo 3h). Chcialabym troszke przystopowac. w zwiazku z tym moje pytanie
brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu (pije
2 l napojów - woda+herbaty dziennie)?
pozdrawiam
Małgoś

2. Data: 2003-05-21 08:52:49

Temat: Re: ciągła chęć jedzenia
Od: "Leotard" <l...@U...T0.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pytanie
> brzmi czy macie jakies sposoby na to zeby mniej jesc i nie czuc glodu

IMHO jeśli jeśli waga nie idzie na + i poprawia się sylwetka to nie ma co
się martwić. U mnie odczuwanie głodu po 3-4h od ostatniego posiłku to norma.
Odkąd dużo pływam, też więcej jem i nie wpływa to w żaden sposób negatywnie.
Spróbuj może jeść troszkę więcej węglowodanów, ale oczywiście tych "dobrych"
o niskim IG.

Grzegorz [GG:812426]

3. Data: 2003-05-21 10:40:55

Od: "malgos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO wlasnie co to jest. od niedawna sledze te grupy i nie bardzo orietuje
sie w waszym jezyku:)
IG tez nie kumam
pozdrawiam
Małgoś

4. Data: 2003-05-21 11:35:05

Od: "Leotard" <l...@U...T0.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO wlasnie co to jest. od niedawna sledze te grupy i nie bardzo orietuje
> sie w waszym jezyku:)
Nie uwierzysz, ale oznacza to moim skromny zdaniem....:-)

> IG tez nie kumam
Indeks glikemiczny, więcej na http://www.montignac.prv.pl/,
http://www.janwer.com/, albo może lepiej nie patrz, bo jeszcze jakaś dieta
przyjdzie Ci do głowy;-)))

Grzegorz [GG:812426]

5. Data: 2003-05-22 17:21:45

Od: "Ola" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielona herbata poza poprawieniem samopoczucia poprawia też przemianę
materii; czerwona natomiast ma spalać tłuszcz, ale jakoś tego nie zauważyłam.
Polecam Ci też białą herbatę - też nieźle poprawia przemianę materii. Jeżeli
chodzi o ten głód - czasami miewamy okresy, kiedy chce się nam jeść. W Twoim
przypadku być może rozepchałaś sobie trochę żołądek. Najlepiej wytrzymaj
dzień lub dwa "na głodzie" - jedz tic taki i żuj gumy bez cukru, a wszystko
to popijaj dużą ilością wody niegazowanej, oczywiście poza stałymi posiłkami.
Niezłe zapychacze to pieczywo chrupkie i suchary. Pozdrawiam

MM w pracy
Czy wszedzie musi byc cukier?
Dla slodyczojadow
przepisy MM