ciagle zmeczenie i sennosc

11. Data: 2003-01-11 15:29:50

Temat: Re: ciagle zmeczenie i sennosc
Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Myjk <m...@g...pl> quotation:

> So, 11 sty 2003 13:15:46 GMT -=Michał Cieślicki=- <y...@a...pl>

> najlepiej popatrzec na sig ;>

Ale ona nie miała siga ;)

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

12. Data: 2003-01-11 16:03:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> wrote in message news:avovvt$d0r$1@news.tpi.pl...
> Czy cos moze byc powodem tych stanow?

na to odpowie ci lekarz, bo przyczym takie stanu jest multum ot
chociazby anemia.
iwon(k)a

13. Data: 2003-01-11 16:08:43

Od: "Ivanov" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj miała miała :)
Pozdrawiam debiutancko :)

14. Data: 2003-01-11 16:37:51

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A kiedy ostatnio robiłaś badanie krwi?
> pozdrawiam
> Anka
>
> Heh dawno :)
Pojde do tego lekarza juz od niechcenia. Dzieki za wysilki :)

Iza

15. Data: 2003-01-11 17:44:58

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Cieślicki <y...@a...pl> napisał(a):

> begin http://www.oe.it-faq.pl
> Yacool <m...@p...multinet.pl> quotation:

> Nie znam się prawdę mówiąc na takich rzeczach. To nie jest nic
> związanego z medykamentami stosowanymi w siłowniach?

Boże broń, wyciąg z żeńszenia, witaminy, mikroelementy.

http://www.euroapteka.home.pl/promocje/bodymax.htm

JoP

16. Data: 2003-01-11 19:01:55

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> quotation:

> Boże broń, wyciąg z żeńszenia, witaminy, mikroelementy.
>
> http://www.euroapteka.home.pl/promocje/bodymax.htm

OK :) Bardzo dziękuję za odpowiedź. Miło wiedzieć, że na tej grupie jest
sporo ludzi chętnych do pomocy i kompetentnych, a nie tackich jak expierd,
którzy dużo szczekają, a nie mają nic sensownego do powiedzenia.

BTW: Expierd: pracowałeś może w SB albo UB? Bo ta twoja skłonność do
donoszenia, to chyba nie była z mlekiem matki wyssana, prawda?

17. Data: 2003-01-11 19:25:59

Od: "stach_pul" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam tak juz od kilku tygodni

Witaj Izo!

Podejrzewam, że może to być to, na co i ja cierpię!

Nie lubię późnej jesieni, zimy, krótkiego dnie, braku SŁOŃCA i światła!!!

Choćbym nie wiem ile spał, odpoczywał, jestem jak balon bez powietrza! W
czasie remontu mieszkania i kładzenia gładzi gipsowej, przy bardzo dużej
ilości światła (przy docieraniu gipsu) przez kilka dni, czułem się
doskonale. Na pewno był wpływ ruchu, pracy fizycznej - nie siedzenia przy TV
czy komputerze -, ale pewnie i dużej ilości światła. W krajach
skandynawskich leczy się wielkimi lampami podobne przypadłości. Tak więc
chyba trzeba się ruszyć, przy każdej okazji, gdy tylko świeci słońce na
dworku (na polu - jak mówią Krakusy) iść na spacer, łapać to światło, może
pobiegac mimo mrozu...
U mnie może być i wpływ wieku...

Pozdrawiam ponadpółwieczny stach

Pomocy - tracę sprawnosć w barku i nadzieję, że gdzies to mozna zdiagnozować.
Jak zwalczac lapownictwo lekarzy polskich?
sfora
Pilokarpina
dyslektyk