ciasteczka ... wersja foto :)

1. Data: 2004-12-15 06:38:03

Temat: ciasteczka ... wersja foto :)
Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

to moje pierwsze w zyciu ciasteczka .....

tak jak obiecałem w kotrys switeczno ciasteczkowym poscie
moze nie sa jakies kosmicznie ładne ale sa moje i wiele sie nameczyłem w
kwestii inwencji. efekt ponizej.

http://www.prudnik.net.pl/~w010_03/ciasteczka.JPG - wersja przed pieczeniem

http://www.prudnik.net.pl/~w010_03/ciasteczka%20(11)
.JPG - wersja po
piczeniu ale juz z "bajerami"

ps. to z przepisu na "rogaliczki waniliowe" - ale jak wiemy ani wanilii w
tym przrpisie nie było no i mi sie nie chciały lepic rogaliczki wiec lepiłem
co widziecie :)

pozdrawiam innych amatorów
--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2004-12-15 09:31:50

Temat: Re: ciasteczka ... wersja foto :)
Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - nie wiem, o co chodzi, ale ja widzę dwa jednakowe zdjęcia na obu
linkach. swoją droga - wyszło ekstra, więc nie wiem, czemu rogaliki nie
chciały się ulepić. Odnośnie wanili w "waniliowych" rogalikach to
dopisywałam później, że ja ją wsypuję do pudru, w którym obtaczam ciacha.

pozdrawiam
Iwona M.

1. Data: 2004-12-15 09:42:45

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciały się ulepić. Odnośnie wanili w "waniliowych" rogalikach to
> dopisywałam później, że ja ją wsypuję do pudru, w którym obtaczam ciacha.

a ja mam oba inne ..
dla mnie pyszne :)

1. Data: 2004-12-15 09:55:30

Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem, o co chodziło. Numer drugiego zdjęcia nie jest objęty linkiem -
jak go dopisałam ręcznie, jest ok. Może to wina mojego komputerka. Ciacha
wyglądają bardzo smakowicie :) Upiekę dziś rogaliki - jesli się w
międzyczasie nauczę, jak sie zamieszcza zdjęcie, pokażę tez efekty swojej
pracy :)

1. Data: 2004-12-15 09:55:51

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyglądają bardzo smakowicie :) Upiekę dziś rogaliki - jesli się w
> międzyczasie nauczę, jak sie zamieszcza zdjęcie, pokażę tez efekty swojej

super czekam na wizualna konfronatacje ... do samkowej komputer nie nadaje
sie :)

1. Data: 2004-12-15 10:23:09

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona M. wrote:
> [...]
> wyglądają bardzo smakowicie :) Upiekę dziś rogaliki - jesli się w
> międzyczasie nauczę, jak sie zamieszcza zdjęcie, pokażę tez efekty swojej

Bo link jest zle podany. Balta, popraw ten link i podaj jeszcze raz,
niech ludzie sie napatrza na upieczone ciasteczka :)

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-12-15 10:23:51

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja tez się pochwale :-) http://hariett.webpark.pl/
Nie są to moje pierwsze w zyciu ciasteczka ,ale pierwsze w życiu tak
ozdoboine . Zwykle tylko piekłam i od razu znikały. Teraz postanowiłam upiec
troche więcej i część odłożyć do dekorowania, aby można było powiesić na
choinke.
Ciastka te to pierniki wg przepisu Pana Pazio ( te bardziej kolorowe) i
kruche ciasteczka ( te po lewej stronie) wg przepisu z grupy , ale nie
pamiętam kogo

podaje przepis , jakby był ktos zainteresowany

ciastka kruche
---------------
0,5 kg mąki
szklanka cukru pudru
torebka cukru waniliowego (16g)
1 kostka margaryny
2 żółtka
szczypta soli

Posiekać mąkę, cukier i margarynę. Dodać żółtka i szybko zagnieść ciasto.
Jeśli nie chce się zagnieść można dodać odrobinę śmietany (lub zimnej wody
gdy śmietany brak). Można to wszystko wyrobić w malakserze z nożem.
Ponieważ ciasto kruche lubi poleżakować w chłodzie, a zimne jest twarde,
najpierw wykrawamy ciasteczka na blachę a potem z blachą do lodówki lub zimą
na balkon.
Piec do zrumienienia w temp. 180-200 stopni.

Porcja z 0,5 kg mąki to niewiele ciastek, jak na nasze mozliwości
oczywiście. :-) Zwykle pieczemy z minimum 1 kg.

--
Kasia

1. Data: 2004-12-15 13:02:08

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ja tez się pochwale :-) http://hariett.webpark.pl/

U mnie pierwsze zdjecie sie nie otwiera, ale chcialam napisac ze to zielone
ciacho z samochodzikami jest super. Gratuluje pomyslu i wykonania :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-12-15 13:14:56

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2004 11:23:51 +0100, Przyklejka> napisał(a):

> No to ja tez się pochwale :-) http://hariett.webpark.pl/

Link nie działa, bo fotka jest źle zlinkowana, zdaje się. Ścieżka odwołuje
się do miejsca na Twoim komputerze, a nie na serwerze:
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mifon/Pulpit/D
SCF8539.JPG
Musisz ten plik umieścić na serwerze.

E.

1. Data: 2004-12-15 14:18:45

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał
> U mnie pierwsze zdjecie sie nie otwiera, ale chcialam napisac ze to
> zielone
> ciacho z samochodzikami jest super. Gratuluje pomyslu i wykonania :)

a dziękuje

Juz powinno byc dobrze. Za szybko chciałam się chyba pochwalić :-)
http://hariett.webpark.pl/

--
Kasia

Chrupki krewetkowe z mikrofali