ciastka świąteczna

1. Data: 2006-11-23 17:20:15

Temat: ciastka świąteczna
Od: anzelmo <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

W załączeniu przesyłam przepisy na ciastka, które jedliśmy w
ubiegłoroczne święta Bożego Narodzenia. Proponuję do "ciastek Kruszyny"
zamiast margaryny użyć masła, a piwa wyłącznie jasnego (odpadają stouty
i portery) mocno wysyconego dwutlenkiem węgla (dobry będzie pilsner
urquell, żywiec jasne pełne, nada się też kasztelan albo kujawiak).
Uwaga, przepis na ciastka Kruszyny jest na podwójną porcję!
Wspaniały smak ciastek owsianych gwarantuje ciemny cukier trzcinowy
(resztę można wykorzystać do słodzenia kawy - smakuje wybornie).

Pozdrawiam
Janek

2. Data: 2006-11-23 19:12:30

Temat: Re: ciastka świąteczna
Od: "kajus44" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:ek4l8f$251$...@n...onet.pl,
nadawca:anzelmo

tu nie grupa binarna, nie posyłaj załączników.

3. Data: 2006-11-23 20:42:04

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

anzelmo wrote:

> Hej
>
> W załączeniu przesyłam przepisy na ciastka, które jedliśmy w
> ubiegłoroczne święta Bożego Narodzenia.
>
> Ciasteczka owsiane z rodzynkami[...]
> MB

Bardzo mi milo, ze Ci moje ciastka smakowaly. Chcialam dodac, ze mozna
robic warianty tego przepisu dodajac kawalki czekolady, lub kandyzowana
skorke pomaranczowa albo kandyzowany imbir zamiast rodzynek.
Magdalena Bassett

pytanie
oliwa z oliwek
termometr do spr. temp. potraw