ciasto

1. Data: 2003-01-05 01:25:18

Temat: ciasto
Od: "Guska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Zblizaja sie w blyskawicznym tempie moje urodziny i chcialabym upiec jakies
ciasto. Niestety nie mam zadnych pomyslow. Mozecie mi pomoc. Chcialabym,
zeby bylo to cos w miare latwego i niedrogiego. Moje zdolnosci kulinarne nie
sa zbyt wysokie :)

Z gory dziekuje za pomysly. :) Acha i jeszcze jedno ciasto musze upiec na
poniedzialek. :)

Pozdrawiam, Guska.

1. Data: 2003-01-06 09:58:37

Temat: Re: ciasto
Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guska napisał:
> [...]
> zeby bylo to cos w miare latwego i niedrogiego. Moje zdolnosci kulinarne nie

hmm najpierw sie zastanow czy ma byc owocowe, czy drozdzowe, czy kruche
lubisz, czy szarlotke, czy sernik, czy piernik czy moze tarte
a potem pytaj, bo tak bez okreslenia to ciezko, mam wklejac wszystkie
fajne ciasta?
--
oshin
--