prosba o przepis na flaki z żołądków kurzych

1. Data: 2003-01-04 18:11:21

Temat: prosba o przepis na flaki z żołądków kurzych
Od: "Darek Czekała" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos zna przepis na takie flaczki bede zobowiązany

1. Data: 2003-01-04 19:21:26

Temat: Re: prosba o przepis na flaki z żołądków kurzych
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio robiłam takie flaczki goście mówili, że były bardzo dobre.
Do pokrojonych żołądków i do gotujących się dodać starte na grubych oczkach
warzywa: marchew, pietruszkę, seler, porę pokroić na drobno, posolić
wszystko to gotować do miękkości na koniec dodać przyprawy do smaku: pieprz,
paprykę w proszku słodką można dodać imbir itd...
życzę smacznego

Aguś

1. Data: 2003-01-04 19:29:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/podroby.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-01-06 13:05:48

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> warzywa: marchew, pietruszkę, seler, porę pokroić na drobno, posolić

Pora to może być na dobranoc. A pokroić to trzeba por.

Hurarak

ciasto
zakwas na zur
Bailey's Irish Cream