ciasto franciskie +bigos

1. Data: 2003-01-04 14:21:46

Temat: ciasto franciskie +bigos
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ciasto francuskie.

Jak sądzicie, czy paszteciki z nadzieniem ze świątecznego bigosu będą
jadalne?

Niezbyt chce mi się wychodzic z domu, a z mięsa mam tylko surową
łopatke w kawałku.

Jakby ktoś miał pomysł, jak spożytkowac ciasto francuskie, chętnie
skorzystam z rady.

cherokee
spoglądająca przez okno na saneczkujące dzieciaki, w dalszej
kolejności na CH Korona

1. Data: 2003-01-04 14:22:45

Temat: Re: ciasto francuskie +bigos
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

francuskie, rzecz jasna

ch.

1. Data: 2003-01-04 14:48:55

Temat: Re: ciasto franciskie +bigos
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Mam ciasto francuskie.
>
> Jak sądzicie, czy paszteciki z nadzieniem ze świątecznego bigosu będą
> jadalne?
nie wiem
> Niezbyt chce mi się wychodzic z domu, a z mięsa mam tylko surową
> łopatke w kawałku.
zmiel to mieso i jezeli masz papryke, to udus z cebulka, polacz z mielonym,
oczywiscie przypraw pieprzerm , sola i masz farsz do ciasta francuskiego,
wyprobowane, smaczne.Mozna podawac do czerwonego barszczu
Ilona

> cherokee
> spoglądająca przez okno na saneczkujące dzieciaki, w dalszej
> kolejności na CH Korona

poszukiwane: ciasteczka z masa cynamonowa
Książka kucharska
kanapki z masłem orzechowym i bananami
Jak zrobic lasagne?
Czy mozna zabezpieczyc kuchenke ceramiczna listwa maskujaca od blatu?