ciasto na pizze

1. Data: 2002-03-06 11:34:26

Temat: ciasto na pizze
Od: d...@p...gda.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

czy moze ktos ma przepis na ciasto na pizze, ale takie miekkie, takie
jak w TELE PIZZY. Mi nie chce takie ciasto nigdy wyjsc.
Moze trzeba miec jakis specjalny skladnik. Ja zwykle robie z 1/2 kg
maki, lyzka oliwy z oliwek, szczypta soli i troche wody oraz drozdzy.

Pozdrawiam

Danuta

1. Data: 2002-03-06 11:37:04

Temat: Re: ciasto na pizze
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze trzeba miec jakis specjalny skladnik. Ja zwykle robie z 1/2 kg
> maki, lyzka oliwy z oliwek, szczypta soli i troche wody oraz drozdzy.

Ja mam.

pozdr,
E.V.
ps. nienawidze pizzy tak poza tym, brrrrr....

1. Data: 2002-03-06 11:49:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja mam.
>
>pozdr,
>E.V.
>ps. nienawidze pizzy tak poza tym, brrrrr....

ja tez nie...tylko wierzch obgrzyzam, jesli ser jest rzetelnie
przypieczony i sa pieczarki (ale nie te surowe, wyschniete), i
najchetniej jeszcze boczek...ale wlasciwie to ja to robie we
wlasnym zakresie - bacon and mushroom flan... ;)) lewpiej mi sie
z kruchym ciastem komponuje

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 12:16:03

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

moi znajomi maj pizzerie i wojili mi ze ciasto na pizze musi byc bardzo
dlugo wyrabiane /okolo 20-30 min/ i musi dwa razy rosnac - czyli
powiedzmy okolo godz 15 wyrabiamy ciasto /20 min wyrabiania/, odstawiamy
by wyroslo /musi sie podwoic/ nastepnie okolo 17 wyrabiamy ponownie i
jeszcze raz musi wyrosnac a nastepnie okolo 18 formujemy pizze, pieczemy
/oczywiscie w wysokiej temp./ i wtedy mamy dobra pizze

1. Data: 2002-03-06 12:19:09

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam.

Och, prosze, prosze, prosze, prosze, podasz?
Mapet (proszacy dzis o tyle roznych rzeczy, ze sam(a) sie dziwi)

1. Data: 2002-03-06 12:21:02

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez nie...tylko wierzch obgrzyzam,

o rany, zle przeczytalam, myslalam, ze zupelnie co innego z tym wierzchem
(z)robisz...

1. Data: 2002-03-06 12:54:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>o rany, zle przeczytalam, myslalam, ze zupelnie co innego z tym wierzchem
>(z)robisz...

dobra , dobra

Krysia, The Queen of Typos, czyli Krlowa Liretowek, pardon,
Krolowa Literowek
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 18:28:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ty jedna ;-)))

> dobra , dobra
;-)))

> Krysia, The Queen of Typos, czyli Krlowa Liretowek, pardon,
> Krolowa Literowek
A korone masz? Z czego?

pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-06 19:36:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A korone masz? Z czego?
>
>pozdr. Jerzy

tiara moze byc??? mam, dziedziczna...;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 20:56:03

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Mar 2002 19:36:23 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>tiara moze byc??? mam, dziedziczna...;)
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana
Princess...
;-))))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

podstawka na książkę kucharską
ale to już było...
Nigeryjka skaz. na smierc adres i tekst do wyslania
chleb przyjaźni
OT/dziecinstwo i takie inne