ciasto na pizze...

1. Data: 2004-10-11 15:36:43

Temat: ciasto na pizze...
Od: qab <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poprosze o sprawdzony przepis.
Ma byc cienkie bo takie jest najlepsze:))
pozdrawiam
QAB

1. Data: 2004-10-11 16:42:22

Temat: Re: ciasto na pizze...
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Poprosze o sprawdzony przepis.
> Ma byc cienkie bo takie jest najlepsze:))
> pozdrawiam
> QAB

ja poprosze o BMW, ladny dom z basemen i jeszcze o prywatny samolot, ma byc
boeing bo taki jest najwiekszy [ciach]

ps.mini poradnik:
-> http://www.google.pl
-> klikamy w ' grupy dyskusyjne '
-> wpisujemy ' ciasto na pizze group:pl.rec.kuchnia '
-> i mamy gotowy przepis
-> proste??
-> szybsze niz napisanie twojej wiadomosci i czekanie na odpowiedzi

UPieRdlIWy :)

1. Data: 2004-10-11 18:56:28

Od: qab <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel napisał:

> [...]
> -> i mamy gotowy przepis
> -> proste??
> -> szybsze niz napisanie twojej wiadomosci i czekanie na odpowiedzi

faktcznie upierdliwy.
jak twoja kobieta (lub chlopak) mowi zrob mi dobrze to tez odsylasz ja
(lub jego) gdzies indziej?
uwazam ze po to jest grupa zebym mogl sie zapytac o wszystko co jest
zwiazane z tematem.grupa dyskusyjna jaka sama nazwa mowi sluzy do
dyskutowania i wymieniania pogladow o rzeczach nas interesujacych.
a mini poradnik wydaj.
prosilbym o jeden egzemplarz z autografem:)
pozdrawiam
QAB

1. Data: 2004-10-11 19:34:37

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> uwazam ze po to jest grupa zebym mogl sie zapytac o wszystko co jest
> zwiazane z tematem.grupa dyskusyjna jaka sama nazwa mowi sluzy do
> dyskutowania i wymieniania pogladow o rzeczach nas interesujacych.

a archiwum grupy jest po to zeby sprawdzic najpierw czy ktos nie poruszal
juz wczesniej tego tematu (zapewniam cie ze temat pizzy powraca na grupy z
czestotliwoscia kilku razy w tygodniu). poszukaj i sprawdz moze w archiwum
jest post o dokladnie takim samym temacie jak twoj, byc moze ktos ten temat
poruszal przedwczoraj. zadaj sobie choc troche trudu. a jak znajdziesz i
bedziesz mial jakis probolem to napisz, a na pewno ktos z mila checia
odpowie. poczytaj przez jakis czas liste a zobaczysz ze wiele tematow wraca
i to staje sie uciazliwe/upierdliwe po pewnym czasie. jesli chcesz zeby
ciebie szanowano to szanuj tez innych i nie kaz im pisac co dwa dni tego
samego skoro to juz pisali (niedawno :) )

> a mini poradnik wydaj.
> prosilbym o jeden egzemplarz z autografem:)
> pozdrawiam
> QAB

nie sadze zebys takowy dostal bo cie polubilem ;)

1. Data: 2004-10-11 22:30:14

Od: qab <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel napisał:

> [...]
> ciebie szanowano to szanuj tez innych i nie kaz im pisac co dwa dni tego
> samego skoro to juz pisali (niedawno :) )

nastepnm razem uczynie w ten sposob

> nie sadze zebys takowy dostal bo cie polubilem ;)

:))))szkoda
pozdrawiam
QAB

1. Data: 2004-10-12 08:13:25

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "qab" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Poprosze o sprawdzony przepis.
> Ma byc cienkie bo takie jest najlepsze:))

http://glinki.com/?l=ictjes

Asienka P.

1. Data: 2004-10-13 09:56:00

Od: "Paulina Mlynczyk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pizze sie robi z ciasta drozdzowego! na to podsmazane pieczarki i
kielbaska, pomidory, papryka, i co jeszcze chcecie. a na to mnóstwo sera
zóltego..

1. Data: 2004-10-13 15:21:07

Od: "alien71" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Poprosze o sprawdzony przepis.
> Ma byc cienkie bo takie jest najlepsze:))

Kliknij na link:
http://groups.google.pl/groups?q=ciasto+na+pizze+gro
up:pl.rec.kuchnia+author:alien71&hl=pl&lr=lang_pl&se
lm=caacak%24134r%241%40node1.news.atman.pl&rnum=1
Pozdrawiam i smacznego.

1. Data: 2004-10-13 15:25:59

Od: "alien71" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alien71" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
up:pl.rec.kuchnia+author:alien71&hl=pl&lr=lang_pl&se
lm=caacak%24134r%241%40node1.news.atman.pl&rnum=1

Link trzeba skopiować do paska adresu w wyszukiwarce.
Pozdrawiam i smacznego.

kuchnia z okrasą-przepis poszukiwany
wodka batory
pizza .. jak piec ...