wodka batory

1. Data: 2004-10-11 14:47:17

Temat: wodka batory
Od: "Irek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktos ma doswiadzcenie z tym trunkiem. Mam okazyjna cene na swoje wesele,
ale ze jestem kiepskim pijakiem wiec nie wiem czy sie nie pakuje w cos
'beee'

Irek

1. Data: 2004-10-11 14:59:26

Temat: Re: wodka batory
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wesele,
> ale ze jestem kiepskim pijakiem wiec nie wiem czy sie nie pakuje w cos

jkest że tak się wyrażę średnia ale na weselu to pódzie wszystko

1. Data: 2004-10-11 19:14:34

Od: andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek napisał(a):
> [...]
> ale ze jestem kiepskim pijakiem wiec nie wiem czy sie nie pakuje w cos

w skali 1- 5 jak dla mnie 3 - 4

--
Andrzej

1. Data: 2004-10-11 19:26:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ckem31$ofb$1@inews.gazeta.pl>, andrzej <m...@g...pl>
wrote:

> w skali 1- 5 jak dla mnie 3 - 4

Tylko pytanie, co jest 1 a co 5. ;-)

Władysław

1. Data: 2004-10-11 20:55:36

Od: "Irek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jkest że tak się wyrażę średnia ale na weselu to pódzie wszystko

jasne ze na wesele pojdzie wszystko, kiedys pilem cieply spirystus
rozrobiony chyba z kranowa, na poczatku kazdy sie krzywil , ale potem....

1. Data: 2004-10-11 21:13:40

Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne ze na wesele pojdzie wszystko, kiedys pilem cieply spirystus
> rozrobiony chyba z kranowa, na poczatku kazdy sie krzywil , ale potem....

nie strasz, ja właśnie niedługo się wybieram na wesele. I po ciepłym
spirytusie z kranówką to się na pewno pochoruję....
:((

m.

1. Data: 2004-10-11 21:20:47

Od: "prysia" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie strasz, ja właśnie niedługo się wybieram na wesele. I po ciepłym
> spirytusie z kranówką to się na pewno pochoruję....
> :((
To miej swój zmrożony w torbie

1. Data: 2004-10-11 21:44:15

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> nie strasz, ja właśnie niedługo się wybieram na wesele. I po ciepłym
> spirytusie z kranówką to się na pewno pochoruję....

roztańczysz pokontrujesz fdlaczkami i pójdzie

1. Data: 2004-10-11 21:44:49

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> w skali 1- 5 jak dla mnie 3 - 4