ciasto z owocami

1. Data: 2001-06-22 07:52:15

Temat: ciasto z owocami
Od: "Janina Trawczynska" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

poproszę o przepis na pyszne ciasto z truskawkami.

--
pozdr. J.T.

1. Data: 2001-06-22 08:05:16

Temat: Re: ciasto z owocami
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janina Trawczynska" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości news:3b32f9cf$1@news.vogel.pl...
> poproszę o przepis na pyszne ciasto z truskawkami.

Takie prawie biszkoptowe
2 jajka, szklanka maki , pół szklanki cukru, łyżeczka proszku do
pieczenia... i masło oraz bułka tarta do formy.
Formę wysmarować masłem wysypać bułką.
Jaja ubić z cukrem, (porządnie) dodać przesianą na sicie mąkę, wymieszać
łyżką, wlać do formy, powtykać w ciasto dużo truskawek. Piec około 25 minut
w piekarniku rozgrzanym do około 180 stopni...

I taka uwaga, jak to ciasto robimy z mniej soczystymi owocami to dajemy
mniej mąki np. placek z jabłkami
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/placek_z_ja
blkami.htm

Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-29 06:34:38

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9guu4o$nh2$1@news.onet.pl...

> Takie prawie biszkoptowe
> 2 jajka, szklanka maki , pół szklanki cukru, łyżeczka proszku do
> pieczenia... i masło oraz bułka tarta do formy.

Joasiu, To jest bardzo dobre ciasto. Dobrze, ze podalas ten
przepis. Tylko pieklam je znacznie dluzej niz piszesz. Chyba okolo 45
minut. Czy znasz juz wyniki glosowania na swoja strone? Mam nadzieje, ze
beda bardzo pozytywne. Pozdrawiam, Ewa T.

1. Data: 2001-06-29 06:46:49

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
Tylko pieklam je znacznie dluzej niz piszesz. Chyba okolo 45
: minut.

To jest chyba kwestia piekarnika. Ja pieklam rowne 25 min. (gorna i dolna
grzalka), pod koniec (na ok. 5 min) wlaczylam termoobieg z grzalka gorna i
wszystko upielko sie na zloty kolor.
pozdr. Wilma
PS. ciasto rzeczywiscie szybkie, proste i smaczne.

1. Data: 2001-07-01 11:03:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Joasiu, To jest bardzo dobre ciasto. Dobrze, ze podalas ten
> przepis. Tylko pieklam je znacznie dluzej niz piszesz. Chyba okolo 45

Pewnie w gazowym piekarniku?
To ciasto, a raczej wariacje na jego temat jest dobre na wszystkie owoce i
nie tylko... Pyszne jest z rabarbarem... tylko wtedy ciut inne proporcje...
Mniej mąki... bo do mniej socystej wkładki może być rzadsze ciasto... Do
rabarbaru tak jak do jabłek...
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/placek_z_ja
blkami.htm zaraz będa
piapierówki i już one się doskonale nadają...

--
Joanna
Moja witryna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-07-01 20:06:14

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9hn02u$5qo$1@news.onet.pl...

> Pewnie w gazowym piekarniku?

Nie, w elektrycznym, uzywajac termoobiegu. E.

1. Data: 2001-07-02 09:03:56

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9hn02u$5qo$1@news.onet.pl...
> ten

> Nie, w elektrycznym, uzywajac termoobiegu. E.

No to pewnie zależy jednak od kuchenki... Jedna grzeje-wieje lepiej a inna
gorzej, ale jak się udało i smakowało to chyba to najważniejsze, chociaż dla
mnie czas też jest bardzo ważny, bo ja takie placki robię jako
błyskawiczne... Można nawet dać owoce z kompotu i też się uda, albo nakapać
paćki dżemu - takiego rzadkiego domowej roboty...
--

Zupa ziemniaczana ??
kuchnia-orientalna
makaron+tuńczyk w oleju