ciasto ze sliwkami by Wkn

1. Data: 2002-08-16 09:38:34

Temat: ciasto ze sliwkami by Wkn
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj mielismy gosci, ktorzy zapowiedzili sie na 3 godziny przed wizyta. W
panice przypomnialam sobie o przepisie na ciasto ze sliwkami, wydrukowalam,
popedzilam do sklepu (na szczescie sa hipermarkety;), ciasto zrobilam na
gwalt. Wyciagnelam z piekarnika, jak goscie wchodzili do domu. I co? To
niesprawiedliwe! Dlaczego zjedli mi cale ciasto? A ja tylko 2 kawalki? A
moj maz tylko 3?;)
Ciasto bylo przepyszne... niniejszym deklaruje, ze bedzie to moj ulubiony
przepis na ciasto z owocami!

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-08-16 09:40:51

Temat: Re: ciasto ze sliwkami by Wkn
Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co za ciasto - pytam grzecznie
K - 2

1. Data: 2002-08-16 09:49:22

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co za ciasto - pytam grzecznie
> K - 2

Pyszne!;)
Ostatnio przepis w watku "Ciasto ze sliwkami" z 13.08.

Marta

1. Data: 2002-08-16 10:23:41

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, to jakiś periodyk?
a moze napiszecie początkującym cały przepis?
z góry dzięki

1. Data: 2002-08-16 10:36:28

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> kurcze, to jakiś periodyk?
> a moze napiszecie początkującym cały przepis?
> z góry dzięki

Ech....zawsze mozna rzucic okiem do watku, o ktorym mowa:-) Ale dzis mam
dobry dzien;) wiec wklejam przepis na pyszne ciasto by Wkn:

1 kostka margaryny
szklanka cukru
2 szklanki mąki
3 jajka
3 łyżki śmietany
łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru do piany
70 dag twardych śliwek węgierek

Margarynę utrzeć z cukrem, dodawać żółtka, mąkę, proszek do pieczenia,
śmietanę, na końcu ubitą na sztywno pianę z białek, ale bez ostatnich
dwóch - trzech łyżek - będa potrzebne do polewy. Ciasto powinno być gęste.
Ciasto wylać na średnią tortownicę, poukładać lekko połówki śliwek skórkami
do dołu, kilka śliwek poprzekrawać na ćwiartki wzdłż i powciskać w wolne
miejsca między śliwkami - te wpadną do ciasta na dół.
Piec w 180 stopniach około 1 godziny. PO wyjęciu, lekko ciepłe posmarować
resztą piany ubitą z 2 łyżkami cukru. Bardziej leniwi mogą po prostu posypać
ciasto cukrem pudrem i pożreć. :)))
smacznego, naprawdę polecam. Doskonałe na ciepło i na zimno. Poza tym
niepracochłonne.

1. Data: 2002-08-16 14:04:29

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki, zrobię go w weekend,
a co to jest WATKU?
serio, nie wiem

1. Data: 2002-08-16 14:57:53

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki, zrobię go w weekend,
> a co to jest WATKU?
> serio, nie wiem

w [wontku] piszac fonetycznie. Czyli w wątku. I proponuje pisac POD postem
wycinajac to, co zbedne [zbendne].

Marta

1. Data: 2002-08-16 16:13:46

Od: "Atimka :\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moj maz tylko 3?;)
> Ciasto bylo przepyszne... niniejszym deklaruje, ze bedzie to moj ulubiony

Martusio droga mozesz dac tutaj przepis na to ciasto????????? bo az Cie
podziwiam jak szybko je zrobilas...;)

Atimka zawsze usmiechnieta

1. Data: 2002-08-16 20:19:48

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atimka :)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
deklaruje, ze bedzie to moj ulubiony
> Martusio droga mozesz dac tutaj przepis na to ciasto????????? bo az Cie
> podziwiam jak szybko je zrobilas...;)

Jezu ludzie... czy Wy nie czytacie postow nawet w wątku, do ktorego sie
dopisujecie?

Marta

1. Data: 2002-08-17 11:51:52

Od: "Atimka :\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> deklaruje, ze bedzie to moj ulubiony
>
> Jezu ludzie... czy Wy nie czytacie postow nawet w wątku, do ktorego sie

CZYTAM....I KASUJE............. a czy musisz byc nie mila????? o.k. nic nie
chce; sama sobie znajde........nie lubie jak ktos mi łaski robi boshe
nooo.....

Atimka nieco przygaszona.......

Prodiż - porażka
Wkupne