ciaza...

1. Data: 2003-07-14 12:13:51

Temat: ciaza...
Od: "Asia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie, jestem w 9 tygodniu ciazy i juz mam dosyc..... jestem bardzo
słaba i ciagle mam nudnosci. Ile to jeszcze potrwa? Najgorsze jest to ze
przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?
pozdrawiam
asia

2. Data: 2003-07-14 12:32:22

Temat: Re: ciaza...
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
> czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?

u mnie było podobnie przez pierwsze 3 miesiące ciąży,czas spedzałam w łózku
z książką lub przed telewizorem,po 3 miesiącach czułam sie świetnie i tak
zostało do końca ciąży.
pozdrawiam i życzę cierpliwośći i zdrówka
p.

3. Data: 2003-07-14 16:35:38

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

powiem ci ze sama w ciazy jeszce nie bylam, ale za to pamietam doskonale jak
sie czula moja siostra bedac w ciazy. kiedy byla z pierwszym dzieckiem,
trzymala sie calkiem dobrze, ale z drugim juz czula sie znacznie gorzej. miala
omdlenia i ciagle mdlosci, tez byla bardzo slaba.

na pewno kazda kobieta inaczej znosi bycie w ciazy.
jedna lepiej druga gorzej, ale napewo dla kazdej jest ciezko.
wiem ze u ciebie to poczatek, ale musisz to przeczekac, nie ma innej rady.
poradz sie swego lekarza czy jest jakis sposob aby cie wzmocnic i abys zaczela
w miare normalnie funkcjonowac.

pozdr
kasia

4. Data: 2003-07-14 19:08:46

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <beu6qj$pff$1@news.onet.pl> Asia napisał(a):

> [...]
> przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
> czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?

Zycze wytrwalosci i sil warto czekac.
BTW czy twoj lekarz nie okreslil jakiegos terminu?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

5. Data: 2003-07-15 05:04:47

Od: "Asia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

malenstwo ma przyjsc na swiat dopiero około 22 lutego 2004r....... strasznie
długo trzeba jeszcze czekac.

6. Data: 2003-07-15 06:04:04

Od: "Pattie" <p...@i...bezdodatkow.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
> czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?

Witaj,
Wiem co czujesz, ja jestem w piatym tygodniu i jesli przezyje to będzie cud,
toaleta moim najlepszym przyjacielem, na nic nie mam ochoty, nic jesc nie
mogę. W pracy ledwo siedze i tez zastanawiam sie jak długo jeszcze tak sie
bedę czuła. Miałam nadzieję, że tym razem przejde ciążę jako okaz zdrowia i
siły a tu nic, nawet gorzej niz przy pierwszej ;(.

Ale jeszcze tylko pare tygodni;)
Trzymaj się cieplutko i dzielnie ;).
Pzdr,
Pattie

7. Data: 2003-07-15 06:34:34

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bf021t$q3v$1@news.onet.pl> Asia napisał(a):

> malenstwo ma przyjsc na swiat dopiero około 22 lutego 2004r....... strasznie
> długo trzeba jeszcze czekac.

No widzisz termin juz masz, wiec oczekuj, i po porodzie w glowie ci
zaswita: ten _Bischoop_ mial racje, warto bylo. FYI tak rozmawialem z
malzonka czy jej tez tak ciezko bylo oczekiwac, czy czula sie zmeczona,
bo mi o tym nie mowila, powiedziala ze owszem byl taki kryzys, w
pozniejszych miesiacach juz tego nie odczuwala, w szczegolnosci jak
odczuwala naszego szalenca.

BTW odpisuj _pod_ cytatami a nie _nad_ .

8. Data: 2003-07-15 21:26:43

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Jul 2003 14:13:51 +0200, Asia wrote:

> [...]
> przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
> czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?

Mi po 12 tygodniu przeszło jak ręką odjął. Potem było już super:))
Cierpliwości!

9. Data: 2003-07-17 10:56:26

Od: "Melka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> przez to oslabienie nie moge nawet pracowac ani myslec.
> czy wszystkie kobiety znosza tak poczatki ciazy?

Nie wiem czy cie to pocieszy ale u mnie podobnie wyglądał pierwszy trymestr.
Jak pisała już koleżanka grupowiczka u mnie również "toaleta była najlepszym
przyjacielem". Biorąc pod uwagę częstość odwiedzin i ilość czasu
poświęcanego ;).
Ale potem minęło i szczerze mówiąc nie lubię wspominać pierwszych 3 mies.
Przypominam sobie, że należy pić sporo, jeść (nawet po to aby mieć co
zwracać ;)), brać witaminki, które lekarz zaleci, kontrolować wyniki.
Przede wszystkim nie martwić się! Skoro nie możesz pracować z przemęczenia
może weź zwolnienie na parę dni? Może poczytaj coś dla relaksu? - Mi
pomagało.
Już za miesiąc może poczujesz swoje maleństwo i na pewno wróci radość z
bycia w ciąży, nio i bycia mamą. Tego ci życzę i trzymaj się, będzie lepiej.

Melka

"Jest tak źle, że już gorzej być nie może, więc na pewno będzie lepiej."

"Wszelkie wygłaszane przeze mnie opinie są jak najbardziej subiektywne i
przedstawiają mój osobliwy punkt widzenia rzeczywistości, którą to
rzeczywistość staram sie postrzegać jak najmniej realnie ." M.

witam
Odeszla ode mnie Żona, jak ja odzyskac?
inne oblicz...., dlaczego?
załamałam się :-(