ciąża

1. Data: 2003-02-03 08:16:48

Temat: ciąża
Od: <m...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

W listopadzie przestałam po roku łykać pigułki. Chcę mieć dzidzię ale póki
co mi nie wychodzi. Dotychczas cykle miałam dość długie: 30 do nawet 36 dni,
ale tym razem... dziś już 38-my dzień (ostatnia miesiączka 28 grudnia) ,
test ciążowy (QuickView) ciąży nie wykazał a okresu też nie ma i nie czuję
by
miał nadejść (zwykle wiedziałam bo zmieniało się moje samopoczucie). Czy to
możliwe by test się mylił? Jeśli tak, to kiedy do lekarza? A jeśli nie to...
są jakieś domowe sposoby na skrócenie cykli?

Dorota

2. Data: 2003-02-03 08:25:12

Temat: Re: ciąża
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@f...poltronic.net> napisał w wiadomości
> [...]
to...
> są jakieś domowe sposoby na skrócenie cykli?

test wykazuje ciąże 2 tygodnie po zapłodnieniu
może poczekać?
za kilka dni zrobić kolejny tekst?
(kup Clear View - jest lepszy, mi QW za pierwszym razem też nie wykazał
ciąży, a CW wykazał)
pozdr.

3. Data: 2003-02-03 08:26:16

Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Spokojnie test jeszcze może nic nie wykazać i to wcale nie jest błąd. Ja
miałam podobną sytuacją ostatni okores miałam 8.08.2001 kolejny miał być
05.09.2001 ale nie przyszedł wieć uradaowana zrobiłam test - i nić. Tak
robiłam co tydzień aż w końcy w piątym tygodniu po spodziewanym terminie
miesiączki pojawiły się upragniome dwie kreseczki. Tak więć życzę
cierpliwości i powodzenia.

Kinga i Kuba (28.05.2002)

Ps. Ja próbuję ponowmie od kwietnia

4. Data: 2003-02-03 11:11:13

Od: "Igunia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to...
> są jakieś domowe sposoby na skrócenie cykli?

Elo !

Mnie w kilka miesiecy po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych zanikł okres
na 3 miesiace
:((( Ginekolog od siedmiu bolesci chcial mnie faszerowac progesteronem w
ampulkach zeby "pobudzic organizm". Nie dalam sie a okres szczesliwie sam
wrocil w kilka dni po wizycie u lekarza. Mozliwe ze masz teraz tak samo. Ale
mozliwe tez ze jestes w ciaży :) Poczekaj kilka dni i zrob test ponownie. Ja
pomimo tego niemilego incydentu z zanikiem miesiaczki zaszlam w sierpniu w
ciąże :)) Czekam teraz na swojego malego zuczka czego Tobie tez zycze.
A cykli raczej nie idzie skrocic domowymi metodami... Lekarz zapewne
chcialby cie namówic na kuracje ... hormonalna.

Pozdrawiam
Igunia

5. Data: 2003-02-03 13:33:22

Od: <m...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź. Udało mi się dostać dziś na wizytę do mojej pani
ginekolog. Po obejrzeniu mnie za pomocą przezpochwowego usg, stwierdziła że
śluzówka macicy jest gruba ale jeszcze sie nie złuszcza. Rzecz może być w
tym, że dopiero zacznie i wtedy za kilka dni dostanę okres, albo też... za
jakieś 2 tygodnie będzie mogła potwierdzić ciążę, jeśli okres nie wystąpi.
Zapisała mi tabletki 'Luteina 50' i mam je brac kilka dni, a potem (jeśli
wystąpi okres) od każdego 16 dnia cyklu, by miesiączki się unormowały. Ja
jesnak mam nadzieję, że krwawienie w ogóle nie wystąpi - chcę juz byc mamą
:-)
Pozdrowienia

Dorota

6. Data: 2003-02-03 17:24:47

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesnak mam nadzieję, że krwawienie w ogóle nie wystąpi - chcę juz byc mamą

Miałam podobne problemy i mój lekarz zapisał mi dokładnie taką samą kurację
Luteiną. Po kilku miesiącach regularnych cykli udało się zajść w ciążę.
Obecnie oczekuję maleństwa.
Luteina zawiera progesteron-hormon drugiej połowy cyklu, który wywołuje
okres jeżeli nie ma ciąży, a gdy jest ciąża to ją podtrzymuje więc na pewno
ci nie zaszkodzi. Powodzenia!
Pozdr
AM

7. Data: 2003-02-03 21:41:46

Temat: Odp: ciąża
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@f...poltronic.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1lqsd$edn$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
unormowały. Ja
> jesnak mam nadzieję, że krwawienie w ogóle nie wystąpi - chcę juz

Dorotko, daj znac, jak sie sprawy wyklaruja :-)

--
Pozdrawiamy cieplutko,

Magda oraz Michał (ur. 28 maja 2001)

Pamiętaj o głodnych dzieciach:
http://www.pajacyk.pl

8. Data: 2003-02-03 22:53:13

Od: "ela" <s...@f...me> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Igunia" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

| Elo !

Pomylka na 100 %, ja tego nie pisalam, ale widze, ze Dorota ma ten sam problem.
Pozdrawienia
ELA :)

9. Data: 2003-02-17 18:47:24

Od: <m...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> unormowały. Ja
> byc mamą
>
> Dorotko, daj znac, jak sie sprawy wyklaruja :-)

Miesiączkę dostałam w 46 dniu cyklu, jednak nie czułam się tak jak
zawsze w trakcie krwawienia, a po jego ustaniu miałam silny wstręt do
jedzenia. Gdyby nie okres pomyślałabym że jestem w ciąży, jednak... chyba
będę musiała jeszcze trochę poczekać na dzidziusia :-(

Dorota

Ból w okolicy lewej łopatki
pytanie
badania do ksiazeczki pracowniczej!