ciaza-bol glowy

1. Data: 2003-08-30 15:59:50

Temat: ciaza-bol glowy
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam do Was takie pytanko - staramy sie z mezem o dzidziusia wiec od
dluzszego czasu bardziej dbam o swoje zdrowko, biore kwas foliowy itp, itd.
wczpraj strasznie bolala mnie glowa, bylam oslabiona, naplywaly mnie
nudnosci (moze i oznaka ciazy;), kochani bol glowy byl okropny-wiem ze w
ciazy nie mozna przyjmowac roznych tabletek-prosze poleccie mi co zazyc w
razie naglego bolu?
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2003-08-30 17:25:28

Temat: Re: ciaza-bol glowy
Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

biqhli$pvr$...@a...dialog.net.pl,
MagdaK. <z...@i...pl>:
> [...]
> okropny-wiem ze w ciazy nie mozna przyjmowac roznych tabletek-prosze
> poleccie mi co zazyc w razie naglego bolu?

Bezpieczny jest paracetamol w nie za duzych dawkach.

Ale slusznie robisz, ze uwazasz, bo ten pierwszy okres jest bardzo istotny.

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

3. Data: 2003-08-31 16:15:08

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezpieczny jest paracetamol w nie za duzych dawkach.

A co specjalisci twierdza o tabletkach No-Spa ?

4. Data: 2003-08-31 18:42:33

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MagdaK. <z...@i...pl> napisał(a):

> A co specjalisci twierdza o tabletkach No-Spa ?

na ból głowy? ;)

5. Data: 2003-08-31 18:47:36

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na ból głowy? ;)

W ulotce jest zapisane ze i na bole glowy mozna go stosowac (ostatnia
linijka we wskazaniach).

problem ze spaniem..
gościec - wyrok ?????
Poszukiwany DOBRY dermatolog -Wrocław