Re: ciche dni?

From: Kreska <p...@d...tu>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: ciche dni?
Date: Sat, 24 Aug 2002 12:37:45 +0000 (UTC)

"toporek" <s...@p...onet.pl> dnia 23 sie 2002 napisał/a:

> Ciekawi mnie Wasze zdanie i/lub doświadczenia: czy lepsze dla
> związku (po jakimś niemiłym incydencie) są burzliwe wymiany zdań,
> burzliwe wyjaśnianie swoich uczuć, spojrzeń na sprawę, pretensji
> czy ciche dni.

A "ciche dni" przejdą z czasem w ciche tygodnie, ciche miesiące, ciche
życie?;)

Wcześniej czy później lepiej sprawę wyjaśnić i to na spokojnie, więc
jeden cichy dzień na wytłumienie emocji sie przyda;)
Rozumiem, że wałkowanie po raz n-ty tego samego problemu może wydawać
się bezcelowe, ale pozostawienie go bez rozwiązania spowoduje, że wróci
jak czkawka za jakiś czas.
Warto w dyskusji sięgnąć po nowe argumenty, nie powtarzać poprzednich,
które partner zna.

Ale jest też ten ambaras, żeby dwoje chciało na raz..;)

pozdrawiam ---- Kreska
--
W negocjacjach obydwie strony muszą wygrać.