ciche dni?

31. Data: 2002-08-24 08:52:56

Temat: Re: ciche dni?
Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ak7dpa$1kq$1@news.onet.pl...

> Dla osób mniej domyślnych faktycznie można tam coś wstawić, ale dla osób o
> dużej fantazji niedopowiedzenie które sugerowałem może być możliwością
> wykazania się swą inwencją :))))))

I proszę a tak niwinego przyznanie się do rękoczynów udało się zrobić
całkiem namiętne wyznanie .

Jacek

32. Data: 2002-08-24 11:06:45

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I proszę a tak niwinego przyznanie się do rękoczynów udało się zrobić
> całkiem namiętne wyznanie .

No cóż, mając żonę z takim temperamentem jak moja brak umiejętności
przeczarowania negatywnych emocji na pozytywne namiętności byłby wielkim
marnotrawstwem ;)))))))))

Andrzej

33. Data: 2002-08-24 11:15:29

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:ak5bgu$p6b$1@news.onet.pl...

> poprawną reakcję by
>
> Też mi to przyszło na myśl, ale czarno to widzę.
> Sokrates

Chciałem tylko zasugerować że nie ma nic za darmo i że JoJo zgrywa
chojraczkę trochę na wyrost ;)))))

Andrzej

34. Data: 2002-08-24 12:37:45

Od: Kreska <p...@d...tu> szukaj wiadomości tego autora

"toporek" <s...@p...onet.pl> dnia 23 sie 2002 napisał/a:

> Ciekawi mnie Wasze zdanie i/lub doświadczenia: czy lepsze dla
> związku (po jakimś niemiłym incydencie) są burzliwe wymiany zdań,
> burzliwe wyjaśnianie swoich uczuć, spojrzeń na sprawę, pretensji
> czy ciche dni.

A "ciche dni" przejdą z czasem w ciche tygodnie, ciche miesiące, ciche
życie?;)

Wcześniej czy później lepiej sprawę wyjaśnić i to na spokojnie, więc
jeden cichy dzień na wytłumienie emocji sie przyda;)
Rozumiem, że wałkowanie po raz n-ty tego samego problemu może wydawać
się bezcelowe, ale pozostawienie go bez rozwiązania spowoduje, że wróci
jak czkawka za jakiś czas.
Warto w dyskusji sięgnąć po nowe argumenty, nie powtarzać poprzednich,
które partner zna.

Ale jest też ten ambaras, żeby dwoje chciało na raz..;)

pozdrawiam ---- Kreska
--
W negocjacjach obydwie strony muszą wygrać.

35. Data: 2002-08-24 19:13:00

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ak7e2u$238$1@news.onet.pl...

> Trudno mi to zdefiniować ale myślałem o czymś dużo
bardziej pozytywnym niż
> wydaje mi sie że Ty myślisz.

Gratuluję optymizmu!!!

I chyba ma to troche związek z samodzielnym
> (czasem)sterowaniem statkiem z twojego wątku o modelach
rodziny, którym sie
> przecież chlubiłeś :)

Nie ma związku i wcale się nim nie chlubiłem. Był raczej
kiepski, taki dla przekory
Sokrates

36. Data: 2002-08-24 19:16:31

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ak7pqn$l5j$1@news.onet.pl...

> Chciałem tylko zasugerować że nie ma nic za darmo i że
JoJo zgrywa
> chojraczkę trochę na wyrost ;)))))

Mam taką nadzieję, bo szkoda byłoby chłopa, choć z drugiej
strony taki wszechstronnie zadbany przez kobietę, ale czy to
jeszcze chłop?
Sokrates

37. Data: 2002-08-24 19:52:11

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma związku i wcale się nim nie chlubiłem. Był raczej
> kiepski, taki dla przekory
> Sokrates

Miałeś jak najbardziej rację, tylko brakowało wyjaśnienia kilku drobiazgów
które mają bardzo duże znaczenie i wtedy całość komponuje się bardzo ładnie
w życiu i co najważniejsze obie strony są zadowolone.
Myslę że miałeś pełne prawo być z takiego układu dumny.

Pozdrawiam
Andrzej

38. Data: 2002-08-24 23:44:02

Temat: Odp: ciche dni?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> W artykule Sandra wyklawiaturzył(a):
> >

> Nie wiem co masz na mysli, ale w domyslach przychodzi mi do glowy:
> _tesciowa_ .

hihi już tłumacze :-) jest sobie związek - dwie połowy... ta lepsza i ta
gorsza ...przecież to jasne jak słońce ,że ta lepsza to JA hihi:-)

Sandra

39. Data: 2002-08-24 23:45:28

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak7hdc$6q1$...@n...onet.pl...

> To całkiem ciekawe marzenie

:-) jednak tylko marzenie

Sandra

40. Data: 2002-08-24 23:47:26

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ak77s7$o0o$...@n...onet.pl...
> Zgadzam się w zupełności pod warunkiem że wyrzucimy słowa "w łep" ;))))))

Tak? A niby gdzie miałabym walnąć ? :-)

Sandra

potrzebna opiekunka do dziecka[LUB]
Rodzice wyjezdzaja dziecko zostaje