Re: ciemne półkola pod oczami... :(

Data: 2005-03-31 10:29:59
Temat: Re: ciemne półkola pod oczami... :(
Od: Emi <e...@v...pl>

Femme napisał(a):

> Słyszałam kiedyś, ze podobno schlodzone w zamrazalniku lyzeczki dolozone
> do oczu pomagaja na wory i cienie pod oczami. Ale reki nie dam sobie
> uciac czy sa efekty, bo nie probowalam.
> pozdrawiam

ja używam zamorozonych parówek ;)

tyle, że nie na cienie pod oczami, co na spuchniete oczy/powieki...

przy czym robie to rano, zaraz po tym jak wstane z łóżka...

szczególnie sie to przydaje, kiedy niewiele co spałam, a muszę wstać
rano i wyglądać w miarę rześko...

a co do cieni pod oczami, to wydaje mi sie, że całkiem niezłeefekty
mogłyby przynieść kompresy z rumianku, co kilka dni wieczorkiem po
kąpieli + krem pod oczy ze świetlikiem (mozna kupić w aptece)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz